Her finn du PID-kontrollar, Temperaturkontrollar (STC-1000+), SSR, varmebelte, Arduino

9c4KRaycE.jpeg
 
Har sansen for at folk tør at satse på ting her på berget, og mener ikke at tråkke på noen tær men det er ganske heftige priser på disse tingene (Skall ikke si noe på den ferdig-flashede stc-1000+, da det trenger litt tid, knowhow og utstyr).

Er flott hvis noen trenger ting kjapt eller ikke liker at kjøpe dra det store utland. Men da er det jo greit at vite om alternativerne der disse tingene koster 1/3 - 1/5(!) i pris, inkludert frakt i alle fall :)
 
Som @katla nevner i første post finnes disse tingene lett tilgjengelig på eBay, dersom man har tid til å vente (og vil ta risken med å få vare som avviker fra beskrivelse/feil versjon/varer som aldri ankommer/osv.). Her kan man få dingsene man vil ha innen et par dager, og da disse vanskelig kan oppdrives her på berget er det selges marked (til en viss grad i hvert fall). Synes ikke prisene er avskrekkende/horrible.

Tommel opp! Tipp topp! Plopp-plopp!
 
Er ikke uenig, flott at noen gidder og da skall jo selvfølgelig selger få noe igjen for det! Og en fin resurs når man trenger noe kjappt.

Men når du får en SSR til under 25kr levert på dørren vs 150kr + frakt her synes jag det er verdt at nevne for folk som ikke har oversikt.
 
Har handlet av Hans Einar to ganger siste ukene og begge gangene har pakkene kommet svært raskt. Jeg er klar over at det er penger å spare ved å handle på Ebay, men leveransetiden er noe helt annet. Dessuten har Hans Einar publisert mye nyttig informasjon på http://plopp-plopp.com/ Jeg betaler gjerne for denne informasjonen ved å handle produkter av ham.
 
Det er jo helt frivillig hvor folk bestiller og de fleste vet om det utenlandske alternativet som stort sett er billigere, men ikke alltid...
Flott at noen gidder :)
 
Konge med raskere levering selv om det er noe dyrere. Kommer sikkert til å handle fra han før eller senere.
 
Da var leveransen fra @Hans Einar i hus. Men....er det slik dette skal kobles? Jeg vet knapt hva jeg har kjøpt, men vannkokeren med kobbespiral står klar i kjelleren. Takknemlig for om noen voksne kan ta en kikk på koblingene mine. Skal nok etterkvart inn i en boks. ImageUploadedByTapatalk1420928789.715634.jpg
 
Bra initiativ! Betaler gladelig litt mer for kvaliteter som ikke kan kjøpes :) Så da kommer snart en stc+ bestilling fra meg også!
 
Tilbake
Topp