HJELP! Navn på en brown ale i bryllup

Ikke veldig morsomt, men du kunne også kalt den Brunbjørn og hatt bilde av en bjørn.

Hadde hjulpet om du het Bjørn eller hadde noen som helst slags relasjon til bjørn...
 
Charlie Brown? Han i knøttene? Hmmm, nei har kanskje lite med bryllup å gjøre.
Brown Power.... Rasistisk og litt analt det og, he he.
 
Lag en enda bedre belgisk blond og kall den "Langt fra så bra som en blondine" foresten er du blond og? "Bruggommens brune øl"
 
La oss bare erkjenne at brunt er forbundet med de litt vemmelige kroppslige funksjonene. Mine forslag blir da så lite elegant som "Brudgommens bæsj" eller "Brudens brune utflod". Øyenbryn vil heves i takt med glassene.
 
Da har dommen falt, den kommende fruen har talt. Valget falt på Tunnel of love. Tusen takk for masse gode forslag. Har fått meg mange smil og en del latter av denne tråden! Her kan dere se hele barmenyen:
IMG_2903.JPG
 
Sist redigert:
Nå har dere jo begge en 'tunnel of love' så du bør by på din egen før du byr bort bruden :)
 
Etter å ha fulgt denne storslagne tråden, er jeg faktisk svært interessert i å få en oppdatering på hvor mye av Tunnel of Love som faktisk går under festen! Så gjerne oppdater oss med estimater! :).

Ellers må du/dere ha masse lykke til med giftemålet!
 
Jeg regner med at man også klarer å flette inn "Tunnel of Love" fra både Dire Straits og Bruce Springsteen i denne bryllupsfesten. :)

Ellers oppdaget jeg at det ble gitt ut noe musikk i 1996 med et "spesielt" albumcover. Bildegoogle "tunnel of love icp" på eget ansvar.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp