Det er ølbryggerhumle Jeg kjøpte og plantet for 2 år siden, men de har ikke gitt nok til at jeg har orket å styre med det. Ble nok plantet på en litt ugunstig plass. Flyttet på dem nå, så får se om et år eller toGammel tråd, men hva ble resultatet av Nordbrau kjøpt på Plantasjen? Var det humle til pryd eller ølbrygging?
Essentiallyhops.co.uk? De kjøpte ihvertfall jeg fra.Stikker innom plantasjen i dag
Forsøkte med noen frø for noen år siden, men det gikk heller dårlig! Noen som vet hvor man kan handle humle fra UK som blir nevnt tidligere i tråden? Ville ha vært fint med Cascade
Hvis du har hageland i nærheten så var de mye fine der enn på plantasjen, men det kan kanskje variereStikker innom plantasjen i dag
Forsøkte med noen frø for noen år siden, men det gikk heller dårlig! Noen som vet hvor man kan handle humle fra UK som blir nevnt tidligere i tråden? Ville ha vært fint med Cascade
Stikker innom plantasjen i dag
Så moro! Jeg kom tilfeldig over en da jeg var på plantasjen sist, så da måtte jeg jo bare kjøpe før jeg visste noe om den. Den står og spirer som bare det på terrassen nåDet er ølbryggerhumle
Gammel tråd, men hva ble resultatet av Nordbrau kjøpt på Plantasjen? Var det humle til pryd eller ølbrygging?
Hehe, da er dette å anse som en åpen søknad for en Cascade stiklingFrø fungerer dårlig, da får du en ny plante med ukjente egenskaper (og som sannsynligvis lukter/smaker løk...). Alle kjente ølhumler er kloner. Cascade er ganske utbredt, så det burde være mulig for deg å få tak i en stikling av den uten å måtte bestille fra utlandet.
Har mange. I Oslo.Hehe, da er dette å anse som en åpen søknad for en Cascade stikling
Nordbrau = Northern BrewerSå moro! Jeg kom tilfeldig over en da jeg var på plantasjen sist, så da måtte jeg jo bare kjøpe før jeg visste noe om den. Den står og spirer som bare det på terrassen nå
Får cascade-stiklinger etter hvert. Altfor tidlig ennå.Noen som har stiklinger fra amerikanske C humler? Isåfall er jeg interessert
Nå har jeg om noen er interessert.Får cascade-stiklinger etter hvert. Altfor tidlig ennå.
Jeg tar gjerne stiklinger hvis du kan sende.Nå har jeg om noen er interessert.
Jeg er også interessert hvis det går å sende, plantet en Pioneer for en uke siden, Cascade var desverre utsolgt på Hageland.Nå har jeg om noen er interessert.
Kan ikke sende, det ville neppe gått bra.Jeg tar gjerne stiklinger hvis du kan sende.
Nei, de er proprietære/patenterte produkter, så de kan du ikke få tak i noe som helst sted i verden.Noen som vet om det er mulig å få tak i stiklinger og å dyrke citra, amarillo og galaxy i Norge?