Hva fikk du i posten i dag?

Det er en Sølvsuper 12, norsk design på sitt beste før Japan tok over med sine forsterkere i stål og aluminium. Den virker som bare det, alt jeg har gjort er å bytte noen pærer bak skalaen.

Har et nettbrett koblet til med radiokanaler og Spotify.

Det ble produsert så mange av denne, den fantes i annethvert hjem på 70-tallet, at du får kjøpt billige eksempler på Finn.
 
Det er en Sølvsuper 12, norsk design på sitt beste før Japan tok over med sine forsterkere i stål og aluminium. Den virker som bare det, alt jeg har gjort er å bytte noen pærer bak skalaen.

Har et nettbrett koblet til med radiokanaler og Spotify.

Det ble produsert så mange av denne, den fantes i annethvert hjem på 70-tallet, at du får kjøpt billige eksempler på Finn.
Og med en chromecast audio er den på nett også. :)
 
Inline oxy kit til Brewtools B80’n, og et par kilo herlig humle; Sabro, Idaho 7, Vic Secret, og Pekko. Aner noen humlebomber frem mot jul?
C11FF8DE-08CF-493B-B0EC-FDDD51AD426B.jpeg
 
Aha.

Forøvrig kan jeg nevne at jeg fikk min kegland spundingventil i går. Type dritlenge etter at jeg så andre her som var med på samme kjøperunden hadde fått sin.
 
Aha.

Forøvrig kan jeg nevne at jeg fikk min kegland spundingventil i går. Type dritlenge etter at jeg så andre her som var med på samme kjøperunden hadde fått sin.

Noen andre kommenterte at den hadde en distinkt lukt, merket du noe til det?
 
Noen andre kommenterte at den hadde en distinkt lukt, merket du noe til det?

Posen luktet kina-plastikk ala det å gå inn på en Biltema-butikk deluxe. Veldig kraftig plast-med kjemi-lukt. Åpnet ikke posen og luktet på innholdet, men hadde den kommentaren du nevner i bakhodet. Antar at det bare er å la det lufte. Skikkelig kina-plast-lukt.

Kikket raskt på den gjennom posen. Den er liten. Skal jeg ha flere spundventiler så er første-tanken min at det blir ikke flere slike, men jeg har ikke prøvd og vet ikke noe mer enn det inntrykket mitt.Men folk har sagt at den er bra. Men jeg selv er glad i litt mer vekt i hånden.
 
Sist redigert:
De sa at du må begynne å brygge øl.
De sa at det trengs ikke så mye utstyr, bare en litt stor kasserolle, ja og et gjæringskar.
De sa at du kommer til å spare mye penger på det i forhold til å kjøpe øl på butikken.
7 år tok det før jeg skjønte at de tok feil.

Men hey, jeg har verdens beste hobby :)

PSX_20191010_142151.jpg
 
Tilbake
Topp