Pakke frå @Ekornskurken og Exper..ehh POWER. Henholdsvis Gf Connect og kokeplate Begynn å bli komplett det nye oppsettet no [emoji16]
Tøft! Post gjerne flere bilder og del erfaringer når du har fått testet det.
Pakke frå @Ekornskurken og Exper..ehh POWER. Henholdsvis Gf Connect og kokeplate Begynn å bli komplett det nye oppsettet no [emoji16]
Fikk to ubåter i går fra Kina, @Miguel. Tipper de blir gode å ha i de tilfeller jeg ikke skal tappe over fra bunnfelt fat til nytt.
US $6.9 |FERMENTASAURUS GEN 1 SS FLOAT & 60CM SILICONE DIP TUBE-in Other Bar Accessories from Home & Garden on Aliexpress.com | Alibaba GroupDet skulle vel ikke finnes en link til disse kinesiske ubåtene?
Allright, har kun forholdt meg til ebay i alle år, men hvorfor ikke prøve noe nytt nå rett før grenseportene stenges..
Ikke helt ulikt mitt oppsett. Svært fornøyd. Ser ut for at du har en tempmåler med gjenger. Anbefaler en løs føler du slenger rett i gryta. Mindre hull og særdeles enkel rengjøring. Dette er også eneste måte du får målt flere steder i mesken på.Pakke frå @Ekornskurken og Exper..ehh POWER. Henholdsvis Gf Connect og kokeplate
Eg er enig.Ikke helt ulikt mitt oppsett. Svært fornøyd. Ser ut for at du har en tempmåler med gjenger. Anbefaler en løs føler du slenger rett i gryta. Mindre hull og særdeles enkel rengjøring. Dette er også eneste måte du får målt flere steder i mesken på.
Vil til slutt slå et slag for bøyde kobberrør med hull fra mitt oppsett.
Hjelp til kjøp av bryggeutstyr
Jeg brukte min temp måler i et t stykke der vørteren kom inn i kjelen øverst . Satte den rett nedi loddrett mens vørteren passerte. Connect boksen tok kvelden/temperaturen ble målt helt på vidda etter noen mndr.Eg er enig.
Det er en laus målar, den ligg bere laust inni ein termowell eg fikk med. Men er usikker på om den er vasstett. Veit heller ikkje kva målartype det er, men det går vel an å ohme seg fram til?
Prøver med resirkuleringmanifolden frå SS først
Greit å vite, då tek eg ikkje sjangsen på å dynke den. Om nokon har link til en tempsensor som kan benyttast i meisken hadde det våre supertJeg brukte min temp måler i et t stykke der vørteren kom inn i kjelen øverst . Satte den rett nedi loddrett mens vørteren passerte. Connect boksen tok kvelden/temperaturen ble målt helt på vidda etter noen mndr.
Uvisst om det var temp måleren som fikk det. Fikk ny boks på garantien. Nå trer jeg en finger fra en latekshanske over før jeg stapper den nedi t stykket.
Prøvde å la den ligge i en termowell som var festet i lokket, men la merke til at den reagerte mye senere enn når den fikk mere direkte kontakt med vørteren gjennom t stykket.Jeg benyttet den thermowellen du fikk med i posten. Måleren står i en thermowell i selve GF kokemaskinen, så jeg fikk det for meg at den ikke tålte å duppe i vørteren. Men kanskje med en latexfinger, det hørtes jo lurt ut.