Nøyaktig 649.59, - Ingen fortolling eller mva, fikk den rett i postkassa, hvorfor aner jeg ikke, sto klart og tydelig på pakken at varen kostet 80 AUD, men hey jeg klager ikkeHva ble prisen med frakt, fortolling og mva?
Faktura kommer muligens senere hvis den er fortollet. Med mindre du ser på pakka at det er lavere verdi deklarert, da har det nok gått gjennom uten kontroll.
Hahaha såpass, jaja det vil vise seg, jeg er i alle fall svært fornøyd så langt, syns kortet fungerer eksemplariskPosten har i stor grad utlevert mot betaling på kontoret, usikker på om dette skjer i 100% av tilfellene. De fleste andre speditører faktuerer i etterkant (gjerne så langt etter at man ikke skjønner noe som helst når faktura kommer..)
Jeg ville plukket den ut av søpla.
Det er nok for seint.
Egentlig tror jeg det er pakningene som lukter så jævlig, og ikke plasten på sånne kina-ting. Men det er vanskelig å få helt bort.
Jeg kjøpte noen små lab-flasker, i glass og der var det pakningene i korka som luktet, men det var ikke nok å fjerne bare dem, hele korka måtte byttes ut.
Hvor scoret du disse lab-flaskene fra? Også rett fra kina?
Jepp.
Custom made beholder til mini-herms
Litt boring og kobling så er meskeopplegget klart for ombygging fra kervelplate til mini-herms.