Hva fikk du i posten i dag?

received_338431936964264.jpeg
Cbpi kortet kom i dag, bare 15 dager fra Australia til sørlandet med den billigste forsendelsen, jeg er fornøyd :)
 
Faktura kommer muligens senere hvis den er fortollet. Med mindre du ser på pakka at det er lavere verdi deklarert, da har det nok gått gjennom uten kontroll.

Det har jeg aldri opplevd før, men skal gi beskjed om det er tilfelle, for de som tenker å bestille en :)
 
Posten har i stor grad utlevert mot betaling på kontoret, usikker på om dette skjer i 100% av tilfellene. De fleste andre speditører faktuerer i etterkant (gjerne så langt etter at man ikke skjønner noe som helst når faktura kommer..)
 
Posten har i stor grad utlevert mot betaling på kontoret, usikker på om dette skjer i 100% av tilfellene. De fleste andre speditører faktuerer i etterkant (gjerne så langt etter at man ikke skjønner noe som helst når faktura kommer..)
Hahaha såpass, jaja det vil vise seg, jeg er i alle fall svært fornøyd så langt, syns kortet fungerer eksemplarisk :)

Screenshot_20191019_202804_com.android.chrome.jpg
 
Custom made beholder til mini-herms

f963965bb01bb53c18651cc6e85d24c6.jpg


6c801902fa57e929c4feb6a8c1ed9190.jpg


Litt boring og kobling så er meskeopplegget klart for ombygging fra kervelplate til mini-herms.
 
Denne gikk rett i søpla.
Lukter noe helt j****vlig kinaplast.

Vis vedlegget 42161

Jeg ville plukket den ut av søpla. Har en slik men i stereo-modus selv (to tuter), geniale greier. Det er bare vann du skal ha oppi flaska, og det renner ut, og du saniterer med starsan og lar denne renne ut etterpå også.. Lukten gir seg, det pleier iallefall å gjøre det med slik kina-plast som virker som at man kan ruse seg kraftig på.
 
Jeg ville plukket den ut av søpla.

Det er nok for seint.
Egentlig tror jeg det er pakningene som lukter så jævlig, og ikke plasten på sånne kina-ting. Men det er vanskelig å få helt bort.

Jeg kjøpte noen små lab-flasker i glass og der var det pakningene i korka som luktet, men det var ikke nok å fjerne bare dem, hele korka måtte byttes ut.
 
Sist redigert:
Det er nok for seint.
Egentlig tror jeg det er pakningene som lukter så jævlig, og ikke plasten på sånne kina-ting. Men det er vanskelig å få helt bort.

Jeg kjøpte noen små lab-flasker, i glass og der var det pakningene i korka som luktet, men det var ikke nok å fjerne bare dem, hele korka måtte byttes ut.

Hvor scoret du disse lab-flaskene fra? Også rett fra kina?
 
Ja, har lært the hard way at det er noen fordeler ved å handle her hjemme. Og når det blir moms og gebyr på alt nå snart så er det vel bare å venne seg til det.
 
d293ba4186464739778cd98ed3368efe.jpg


Mottrykksfyller nummer 2.

Planen er at denne skal kappes slik at den kan fylle bjørnunger.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Tilbake
Topp