Jeg registrerer at slike kvinner finnes... jeg vet bare ikke hvor... "så søt du er" latter for å engasjere meg ...
Jeg registrerer at slike kvinner finnes... jeg vet bare ikke hvor... "så søt du er" latter for å engasjere meg ...
Tonsenhagen represent!Jeg registrerer at slike kvinner finnes... jeg vet bare ikke hvor
Det er veldig forståelig, jeg fant ho i en bygd med 300 innbyggere i Finnmark, og har vært igjennom mye skrot før detJeg registrerer at slike kvinner finnes... jeg vet bare ikke hvor
Helvete... Finnmark da altså...jeg fant ho i en bygd med 300 innbyggere i Finnmark...
Ja det kan du si, det verste og kanskje også det beste, var at ho var mer en villig til å flytte til sørlandet, hadde jeg blitt i Finnmark hadde jeg drukket meg ihjel i løpet av mørketidaHelvete... Finnmark da altså
Og nå fins ikke Finnmark lenger!Helvete... Finnmark da altså
Hahahaha, that's some funny shit ass, ikke for å gni det inn, men tror jeg har vært heldig, nå sover kidden, enda en NEIPA i glasset og hva gjør kona da? Jo spiller Spiderman på Ps4.. Jeg er så fucked som jeg kan bliOg nå fins ikke Finnmark lenger!
…bortsett fra kanskje Norbrygg Finnmark! Fort, Morten! Vinduet lukkes!
Har same selv og den står med en NEIPA som skal på fat i morgen
Wow, har du rukket å brygge på Allrounderen? Kjøpt fra Aliexpress?Har same selv og den står med en NEIPA som skal på fat i morgen
Den ble kjøpt på Brewshop og trykksett også.Pokker e så feil det er Fremzilla e harHvor har du kjøpt den?
Så nok på toppen og tenkte den kjenner e og svarteFort gjort å se feil, de er helt like bortsett fra bunnen.
Me like! Det var realt av Brewshop, tommel oppBenyttet meg av tilbudet til Brewshop der de solgte ut 19 liters fat pga overgang til 20 liters fat.
Ble utsolgt for 19 liter så jeg fikk 20 liter for samme pris.
Malt, 2 typer gjær og ph meter venter også Vis vedlegget 43552 på å prøves.