LarsUlv
Norbrygg-medlem
Jeg vet hvordan du har detMan lærer mye om menneskene - og gjør seg mange rare tanker - når man pakker ut øl og ser hvordan det blir emballert. Dette ville jeg ikke vært foruten!
Jeg vet hvordan du har detMan lærer mye om menneskene - og gjør seg mange rare tanker - når man pakker ut øl og ser hvordan det blir emballert. Dette ville jeg ikke vært foruten!
15 pakker øl til NM!
Man lærer mye om menneskene - og gjør seg mange rare tanker - når man pakker ut øl og ser hvordan det blir emballert. Dette ville jeg ikke vært foruten!
Ja - gudskjelov.En stund siden du hadde så mye bleier i hus?
Topp kraner,lette å rengjøre
Har sett på de en stund men ikke blitt at jeg kjøpte. Regner med det blir braTopp kraner,lette å rengjøre
Hvor mye ble det for 5 kg om jeg kan spørre ?
Vet ikke enda - venter fortsatt på faktura for fortolling/toll/MVA. Jeg tror at alt sammen blir ca 2500 NOK, kanskje litt mer.Hvor mye ble det for 5 kg om jeg kan spørre ?
Kan det være smittsomt? Jeg fikk et 1,5 tc varmeelement som var en smule 2 tommersaktig i dag...Vis vedlegget 54368
Rims-rør fra brewpower kom i dag. Spent på testkjøring. Manglet et lokk som sitter over koblingene på elementet. Klemma fulgte med om ikke annet…
Sikkert en feil, sender en Mail så ordner det seg helt sikkert.
Fy f*en. Åsså en hjemmebrygger da!Tror dere ikke noen hadde vært så frekke å utgitt seg for å være meg på Strømmen hjemmebrygg forrige helg