Jepp, det høres ut som det mest sannsynlige scenarioetTror personlig at denne har blitt skada hos Kegland, mens bulken i bunn har komt fra stasjet som var i bunn av kassa. Har fyrt avgårde en mail med bilder så får vi se.
Jepp, det høres ut som det mest sannsynlige scenarioetTror personlig at denne har blitt skada hos Kegland, mens bulken i bunn har komt fra stasjet som var i bunn av kassa. Har fyrt avgårde en mail med bilder så får vi se.
Supert å høre. Har begynt å heller ta turen innom der enn hos BS, pris og kegland varer var mye av grunnen, men syns også de er svært hyggelige der så godt å se at de også behandler nettkundene på samme måteÆres den som æres bør.
Tore hos Ølbrygging.no tok raskt tak i dette og sendte meg svar i formiddag, og de sender ny tank. God service.
ingen vifte kan konkurere med en dampkondensatorOm denne fungerer kommer det en ikeaventilator jeg har hatt på 23x48 ramme rundt gryta i kategorien gis bort
Vis vedlegget 53101
Craft Hardware sin? I såfall funker den snus.. Testet min på både Brewzilla 65 og Speidel BM20 og det er helt dampfrittOm denne fungerer kommer det en ikeaventilator jeg har hatt på 23x48 ramme rundt gryta i kategorien gis bort
Vis vedlegget 53101
Ja craft. Må finne på noe å brygge i dag så jeg kan teste den.Craft Hardware sin? I såfall funker den snus.. Testet min på både Brewzilla 65 og Speidel BM20 og det er helt dampfritt![]()
Holdt på å glemme denne …Ble gjort oppmerksom her på forumet at Nøgne Ø bad publikum om å ta kontakt vedrørende en batch Global Pale Ale som ved en feil hadde fått mye bunnfall under tapping. Den jeg nettopp hadde drukket viste seg å være fra den aktuelle batchen. Jeg tok kontakt, og skrev at den jeg hadde drukket ikke hadde mye bunnfall, men tilstrekkelig til at jeg merket meg det. I dag fikk jeg dette i posten! Slett ikke verst spør du meg. Spesielt siden jeg påpekte at jeg ikke hverken trengte eller var ute etter en kompensasjon. Men bare utførte min borgerplikt …
Vis vedlegget 53315
Wow, da får vi håpe det ordner seg og jeg kan begynne å kjøpe GPA igjenn
har holdt meg borte fra den en stund
Håper jeg får et dårlig eksemplar neste gang jeg shopper GPADersom man får slike gavepakker i posten er det vel ingen grunn til å holde seg unna![]()
Jeg klagde på en Two Captains som var dårlig. Ingen dårlig gavepakke jeg fikk da! Bilde ett eller annet sted på forumet.Håper jeg får et dårlig eksemplar neste gang jeg shopper GPA![]()