Hva fikk du i posten i dag?

Æres den som æres bør.

Tore hos Ølbrygging.no tok raskt tak i dette og sendte meg svar i formiddag, og de sender ny tank. God service.
Supert å høre. Har begynt å heller ta turen innom der enn hos BS, pris og kegland varer var mye av grunnen, men syns også de er svært hyggelige der så godt å se at de også behandler nettkundene på samme måte :)
 
E har den fra GF her og liker den gått selv om e måtte bygge om kokekjelen som var en lett jobb og det er gått å være kvitt kanalvifta fra biltema som e brukte før i fjor da den kom i hus
 
Men kanskje greit å ha en vifte i tillegg under mesking. Det blir mye lukt som ikke alle i husstanden liker(helt uforståelig), og da er det vel greit å få skiftet ut luften i rommet.
 
Ble gjort oppmerksom her på forumet at Nøgne Ø bad publikum om å ta kontakt vedrørende en batch Global Pale Ale som ved en feil hadde fått mye bunnfall under tapping. Den jeg nettopp hadde drukket viste seg å være fra den aktuelle batchen. Jeg tok kontakt, og skrev at den jeg hadde drukket ikke hadde mye bunnfall, men tilstrekkelig til at jeg merket meg det. I dag fikk jeg dette i posten:)! Slett ikke verst spør du meg. Spesielt siden jeg påpekte at jeg ikke hverken trengte eller var ute etter en kompensasjon. Men bare utførte min borgerplikt …:cool:
032C5CAE-3CAD-4991-A17C-CB45C0F2C80E.jpeg
 
Ble gjort oppmerksom her på forumet at Nøgne Ø bad publikum om å ta kontakt vedrørende en batch Global Pale Ale som ved en feil hadde fått mye bunnfall under tapping. Den jeg nettopp hadde drukket viste seg å være fra den aktuelle batchen. Jeg tok kontakt, og skrev at den jeg hadde drukket ikke hadde mye bunnfall, men tilstrekkelig til at jeg merket meg det. I dag fikk jeg dette i posten:)! Slett ikke verst spør du meg. Spesielt siden jeg påpekte at jeg ikke hverken trengte eller var ute etter en kompensasjon. Men bare utførte min borgerplikt …:cool:
Vis vedlegget 53315
Holdt på å glemme denne …
B312EE2E-D58D-4E04-B969-5F9FFD866616.jpeg
 
Tilbake
Topp