Hva fikk du i posten i dag?

Hvor mye ble det for 5 kg om jeg kan spørre ?
Vet ikke enda - venter fortsatt på faktura for fortolling/toll/MVA. Jeg tror at alt sammen blir ca 2500 NOK, kanskje litt mer.

Så billig blir det ikke.:) Men jeg hadde stor lyst til å kunne tilby Spalt i butikken min. Jeg vet at mange her på forumet klagde på at Spalt humla var utilgjengelig i Norge - så nå blir det mulighet til å få tak i Spalt altså:)

Tenker allerede på å prøve meg på en Lederer-aktig pils:)
 
Resten av triclap’ene jeg trenger til kondensator. Bortsett fra dyse - noen som har ett hett tips om hva som funker?
Óg; Ikke i posten, men fylte 5kg CO2-tanken - og kjøpte like greit én til. Så slipper jeg bytte 1kg Clas Ohlson flasker stadig. Heller ha de i reserve, og for tur.
 
Vis vedlegget 54368
Rims-rør fra brewpower kom i dag. Spent på testkjøring. Manglet et lokk som sitter over koblingene på elementet. Klemma fulgte med om ikke annet…
Sikkert en feil, sender en Mail så ordner det seg helt sikkert.
Kan det være smittsomt? Jeg fikk et 1,5 tc varmeelement som var en smule 2 tommersaktig i dag...
 

Vedlegg

  • 48147805-A3C7-4B54-B46A-E1A79D2B4120.jpeg
    48147805-A3C7-4B54-B46A-E1A79D2B4120.jpeg
    74,5 KB · Sett: 21
kan forøvrig melde at jeg fikk svar per Mail innen en time om at dette skulle ryddes opp i. Ferrulen i forgrunnen hadde jeg bestilt og den kunne jeg beholde. Noen i Trondheim som trenger en sånn?
 
Riktig nok ikke i dag men i går
Tror dere ikke noen hadde vært så frekke å utgitt seg for å være meg på Strømmen hjemmebrygg forrige helg
Ringte dem på mandag for å forhøre meg om jeg kunne bruke gavekortet der i nettbutikken. Fikk da høre at noen hadde vært der og brukt det på lørdag :eek:. Han jeg snakka med var grei og det skulle ikke gå utover meg så fikk pakken min i går :)

A8D9DB1D-2587-4651-A240-4A8E1BB1FF3C.jpeg

IMG_2888.jpeg

Får bruke denne innen julaften :oops:
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp