Har null peiling på det der. Får prøve å sette meg inn i hvordan det skal brukes.Det første du bør gjøre er å sjekke om brix-skalaen samsvarer med SG-skalaen.
Har null peiling på det der. Får prøve å sette meg inn i hvordan det skal brukes.
Dårlig med bruksanvisning. Sikkert like greit da jeg er elendig på å lese kinesisk.
Ingen av dem stemmer. Løsningen er å bruke Brix og evnt regne om til SG.
Det har jeg ikke sjekka på mitt, men sg-skalaen stemmer ihvertfall godt overens med hydrometeret, så det får være greit.Hos meg så stemmer det. Tror det var det andre eller tredje refraktometeret mitt. Stemmer det ikke må man finne ut hvilken skala som stemmer.
Vis vedlegget 36653 Flaskefyller i hus, så nå kan Kwakken komme seg på flaske
Hvor fikk du denne fra?
https://www.ebay.com/sch/i.html?_od...er.TRS0&_nkw=stainless+bottle+filler&_sacat=0
Knallgreie. Bare koke hele skiten mellom fyllinger.
Det har jeg ikke sjekka på mitt, men sg-skalaen stemmer ihvertfall godt overens med hydrometeret, så det får være greit.
I dag fikk jeg to STC-1000 i posten. Veit ikke hvilken modell, men uansett kjekt å ha.
Får vel brygge noe litt tungt snart, da.Du må over 1.060 før dem begynner å bli unøyaktige. Sjekk hele veien opp.
Får vel brygge noe litt tungt snart, da.
Dagens fangst fra Ali, 3500w 2" tri clamp varmeelement fra Denord, blankt og fint som bare det og et stegbor på 60mm stoort usikker på om det går greit å ta 45mm hull i en 75 liters SS Brewtech kjele med denne.
Noen som har erfaring med så stort stegbor?
Vis vedlegget 36682
Flott takk der slapp angstenHar gjort det. Funker knall [emoji1417]