Hva fikk du i posten i dag?

Ops: Jeg rota, det er nest siste episode: med Jordan Folks, (Q&A), episode 291.
Han går også gjennom sin rutine for lagerbrygging.
Så denne nå:) - etter at jeg ha dde gjort unna dagens flasking, og hørt på den siste episoden. Men den var jo uansett hørverdig.

Så da har jeg noe å glede meg til til neste flasking, også;). Og jeg har litt flasking å gjøre.

jeg er nysgjerrig på det der. Det ene exbeerimentet jeg har sett om lodo, var helt verdiløst. De var ikke i nærheten av å gjøre ting ordentlig, så det var ikke overraskende at de ikke fant noen forskjell. Men jeg fant jo heller ikke noen forskjell, og jeg gjorde ting ordentlig:).

Det som en del ting tyder på, er at Brewtan B kan ha en effekt - som ikke har noe med lodo å gjøre. I alle fall er det en del som mener det. Så om fyren har brukt det i lodobrygginga, og opplevd at lodo'n har produsert en effekt, så ser jeg ikke bort fra at det er effekten av Brewtan B han har opplevd. Men jeg brukte også Brewtan B, og opplevde som sagt ingen forskjell, så ... :).

Sånt er jo med på å gjøre brygging gøy!
 
Sist redigert:
F319D669-76E4-442D-AC83-5D498E21B9DD.jpeg
En oksidert NEIPA tippet meg over til å kjøpe en HopBong, så nå driver jeg kanskje og utvikler en Tri-Clamp-fetish… Kanskje litt ekstremt, men litt artig. Får litt Reodor Felgen-vibber :)

Har bare en port på toppen - tenkte å ha den åpen og ha blow-off inntil tørrhumlingen.
 
Hvor små batcher kan en brygge med en 40 liters brewtools ?
Kanskje et dumt spørsmål....
 
Tilbake
Topp