Det kom en pakke til meg også før helga. Satser på at denne produksjonen er spot on og at ventilene ikke lekker.Fikk omsider de nye 3-veis ventilene fra Brewtools
Første fullskala test til helga for min del. Har trua!Det kom en pakke til meg også før helga. Satser på at denne produksjonen er spot on og at ventilene ikke lekker.
Mini? Og fra hvor?
AliexpressMini? Og fra hvor?
Syns Picnic Tap var skuffende - byttet en som var lekk og fikk en ny som var lekk. Har mer troa på MiniNå er Nukatap Mini her
Søk - Ølbrygging AS
www.olbrygging.no
Nå har ikke jeg prøvd de, men det eneste negative jeg har funnet om de er at det kan gå litt sakte å fylle en halvliter, hadde det ikke vært for at det var enormt tilbud på vanlig nukatap og shank hos kegland tidligere i høst hadde jeg kjøpt 6 mini usett og uprøvd uten problemSyns Picnic Tap var skuffende - byttet en som var lekk og fikk en ny som var lekk. Har mer troa på Mini
Ser at du har bestilt de nye KegKing lavprofil ball-lockene - er det fremdeles pakninger inni?Vis vedlegget 65888
Rask levering fra Brewshop. Flott rabatt
Bra sett det der. Skal flaske to sånne sett når jeg kommer hjem! Gjorde nok en liten tabbe da jeg stakk om, lot det bare renne av humleposen med drueskalla. Klemte ikke all verdens på de for å skvise ut alt. Men tenkte egentlig at etter tre uker så er smakene henta ut og satt seg uansett.Rask levering fra Brewshop. Flott rabatt
hehe - det kan leses to veier, vel.Strålende service fra BS igjen, hadde glemt å sende ved 007 til Arrogant Bastard, men sendte sporenstreks eskpress jeg kunne plukke opp i dag
Smashinghar de fra Ikea, ikke ulike https://www.ikea.com/no/no/p/lodraet-olglass-klart-glass-50209337/Nye allround-glass. U.S. pint (4,7 dl) passer perfekt til halvlitersflasker med hjemmebrygg
Vis vedlegget 66115
NørdNoen pakker er absolutt kjekkere enn andre