Hva fikk du i posten i dag?

Vet ikke hva det ble til slutt med moms. Er en Jaded hydra kjøler. Ser hvorfor den er effektiv, en tilførsel av vann går over i tre rør i spiralen slik at man får maks overflate for å overføre varme. Tre spiraler i en. Må ned og rote frem noe malt og humle nå og brygge noe så jeg får testet den.

Vet ikke hva det ble til slutt med moms. Er en Jaded hydra kjøler. Ser hvorfor den er effektiv, en tilførsel av vann går over i tre rør i spiralen slik at man får maks overflate for å overføre varme. Tre spiraler i en. Må ned og rote frem noe malt og humle nå og brygge noe så jeg får testet den.
Det var den jeg tenkte på ja! Har hørt for mye reklame på Brulosophy-podcasten...

Bannskapen er igang! Jeg har ikke alt jeg trenger for å montere manifoldet... CO2-slangen er alt for tynn for nippelen på manifoldet. Jeg tror heller ikke jeg får helt lukka overføring, for jeg har ikke noen slange med ball lock som har sjanse til å passe på gjærlåsen på fermzillaen.

Hvordan får jeg forresten opp en John Guest kobling? Kan jeg dra slangen ut med makt?

Bannskapen er igang! Jeg har ikke alt jeg trenger for å montere manifoldet... CO2-slangen er alt for tynn for nippelen på manifoldet. Jeg tror heller ikke jeg får helt lukka overføring, for jeg har ikke noen slange med ball lock som har sjanse til å passe på gjærlåsen på fermzillaen.

Hvordan får jeg forresten opp en John Guest kobling? Kan jeg dra slangen ut med makt?
Du trykker inn den ytterste ringen på koblingen og holder den inne mens du drar ut slangen.

Det er solid vitenskapelig belegg for at bønner ikke funker. Bannskap, derimot, har en umiddelbar effekt - særlig om det ledsages av velberegna godt plasserte spark. Vaskemaskiner, f.eks., er gode eksempler.
Vitenskapelig belegg ... hvordan kommer man frem til sånt?

Noen ber, noen ber ikke - kommer de som ber, bedre ut av det?

Det har de ikke gjort når man har undersøkt det. Ikke spesielt overraskende.
Jeg tenker at om jeg først skal be, så har jeg jævlig dårlige odds i utgangspunktet. Så hvordan en skal måle suksessratio derfra vet jeg ikke
De fleste ber nok for seg selv, men noen ber for andre. Har det samme verdi i vitenskapelige undersøkelser, eller er det bare matematikk? Jeg frykter det siste. Kan det ikke måles, har det ikke betydning

Matematikk har siden Pytagoras' tid vært religion.
Jeg tilhører menigheten der. Forutsigbart og enkelt, helt til vi kommer til Abelske grupper.

Svaret er 42. Evt tredjerota av 74088...

Tilbake
Topp