Hvor i all verden får man tak i 1/2"-1/2" NPT klemringskobling albue?

Jeg har lett og lett.  Ebay hatt det ikke.  Sendte mail til bargainfittings siden de har, men har ikke fått svar. Det bittelille jeg ellers har funnet skal ha $80 i frakt.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Miguel skrev:
Jeg har lett og lett.  Ebay hatt det ikke.  Sendte mail til bargainfittings siden de har, men har ikke fått svar. Det bittelille jeg ellers har funnet skal ha $80 i frakt.

Syns jeg finner lite generelt av dette på nett. Har du funnet noen rette koblinger til en ok pris?

Thorvald skrev:
Miguel skrev:

Syns jeg finner lite generelt av dette på nett. Har du funnet noen rette koblinger til en ok pris?

Rette har jeg funnet masse av på ebay.

Du gjør det litt enklere for deg selv, hvis du velger en rett klemringskobling og en vanlig 90 grader. Blir ikke så verst det heller, og da finner du alt på ebay relativt billig.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Sett: 201
Ketil skrev:
Du gjør det litt enklere for deg selv, hvis du velger en rett klemringskobling og en vanlig 90 grader. Blir ikke så verst det heller, og da finner du alt på ebay relativt billig.

+1 !

Jeg handlet dette på brewhardware.com. Bobby kjøpte en "lot" på ebay og videresolgte til meg. Han bruker USPS flat rate bokser så de passet oppi en bestilling jeg allerede hadde.
God service!

Ketil skrev:

Hvor mye er relativt billig?

Ketil skrev:

Det fungerer ikke i oppsettet mitt. Det skal være til et pickup rør. Jeg skal meske i en labbdunk og der har jeg ca 3.5cm å gå på før det bygger for langt og går innenfor renna jeg skal ha pickupen i. Derfor må jeg ha noe som bygger minst mulig ut før det svinger 90 grader.

Tilbake
Topp