Jeg har lett og lett. Ebay hatt det ikke. Sendte mail til bargainfittings siden de har, men har ikke fått svar. Det bittelille jeg ellers har funnet skal ha $80 i frakt.
Jeg har lett og lett. Ebay hatt det ikke. Sendte mail til bargainfittings siden de har, men har ikke fått svar. Det bittelille jeg ellers har funnet skal ha $80 i frakt.
Du gjør det litt enklere for deg selv, hvis du velger en rett klemringskobling og en vanlig 90 grader. Blir ikke så verst det heller, og da finner du alt på ebay relativt billig.
Du gjør det litt enklere for deg selv, hvis du velger en rett klemringskobling og en vanlig 90 grader. Blir ikke så verst det heller, og da finner du alt på ebay relativt billig.
Jeg handlet dette på brewhardware.com. Bobby kjøpte en "lot" på ebay og videresolgte til meg. Han bruker USPS flat rate bokser så de passet oppi en bestilling jeg allerede hadde.
God service!
Det fungerer ikke i oppsettet mitt. Det skal være til et pickup rør. Jeg skal meske i en labbdunk og der har jeg ca 3.5cm å gå på før det bygger for langt og går innenfor renna jeg skal ha pickupen i. Derfor må jeg ha noe som bygger minst mulig ut før det svinger 90 grader.
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=370857008277&globalID=EBAY-US
Kjøp en slik, også får du en bit med 15mm rustfrittrør fra lokale rørleggeren
Den er tykkvegget, og med varme, og litt verktøy passer den såpass at det blir bra
Innvendig i meskekarret trenger det uansett ikke være vanntett
Jeg ville nok valgt en annen løsning selv, men skal man ha klemmringskobling, så skal man
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.