1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Hvorfor kan jeg ikke redigere første innlegg i egen tråd?

En tråd i 'Om forumet' startet av andershf, 6 Jul 2014.

1. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det er fint å vite at det er en kort vei fra hjemmebrygging til stalinisme.

2. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

For dette er mer byråkratisk enn i de største organisasjonene i landet vårt.

3. VonRabben

VonRabben
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tror du må ha tatt noen heftige snarveier for å kommet fram til at det er en kort vei fra hjemmebrygging til stalinisme.

4. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

For å svare på spørsmålet til Bernts først: Det ble diskutert å vedtatt på et styremøte i forrige styreperiode (2013/2014). Det kom som et direkte resultat av en hendelse. Jeg klarer ikke finne igjen referat med vedtaket, mulig det var et ekstra-ordinært styremøte. Referatet burde uansett være tilgjengelig, og hvis det ikke ligger ute er dette veldig beklagelig og det skal ikke skje.

Tilbakemeldingen ellers er tatt, vi skal prøve å være tidligere ute for å vise at vi er på saken hvis/når det blir en neste gang.

5. amatøren

amatøren
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Avgjerda i denne saka var teken allereie før styret behandla saka. Det er jo berre å lese denne tråden frå byrjing til ende.

6. cjohansen

cjohansen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvis samtlige styremedlemmer bruker forumet sjeldnere enn en gang i døgnet burde de ikke ta avgjørelser som begrenser bruk av forumet for den ganske store gjengen som helt åpenbart er innom minst en gang i døgnet.

amatøren liker dette.
  7. kintii

kintii
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Er det slik å forstå at styret kan begå en full retrett i denne saken, ta en helomvending og tillate fri redigeringstid?

8. Sjakkt

Sjakkt
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Med mindre jeg har misforstått grovt er det omtrentlig slik jeg forstår @johanj sitt innlegg fra onsdag kl. 22:10, at styret nå vurderer denne løsningen (muligens den samme som cjohansen omtalte) hvor man både sikrer sporbarhet på redigering såvel som å kunne tillate mye større redigeringsfrihet. Sistnevnte er dog kun brukbart om det er redigering i "all overskuelig fremtid" - noen tråder slik som @Odland sin tråd om kommersielle oppskrifter har ingen "end date".

Jeg håper i hvert fall at jeg har forstått det korrekt, for jeg hadde ikke "laika'n" i motsatt tilfelle :p

9. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Sjakkt liker dette.
  10. kintii

kintii
    Expand Collapse
    Registrert bruker

:)

11. amatøren

amatøren
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Jøss, eit styre som altså lyttar til fleirtalet av medlemsmassen? Det må då vera ein utenkeleg tanke som fyrst no vert tenkt!

Del denne siden