Installere Rapt Pill

Lading av slike tar lang tid. Rapt/keglands kopiering av andres ideer er jeg ingen stor fan av, men iSpindel lader like langsomt.
Tror du brygger i dag. Du kan måle OG med hydrometer og putte dingsen i. Noter hvilken vinkel du får og bruk det som kalibreringsdata nr 1. Deretter ser du gjæringsforløpet. Når det ikke er endring lenger er er stormgjæring over. Ved tapping noter vinkel og noter FG. Det er kalibrerinfsdata 2. Putt deretter dingsen i vann ved 20 grader og det er data 3. vinkel da =1.000

Lading av slike tar lang tid. Rapt/keglands kopiering av andres ideer er jeg ingen stor fan av, men iSpindel lader like langsomt.
Tror du brygger i dag. Du kan måle OG med hydrometer og putte dingsen i. Noter hvilken vinkel du får og bruk det som kalibreringsdata nr 1. Deretter ser du gjæringsforløpet. Når det ikke er endring lenger er er stormgjæring over. Ved tapping noter vinkel og noter FG. Det er kalibrerinfsdata 2. Putt deretter dingsen i vann ved 20 grader og det er data 3. vinkel da =1.000
Takk for tips, men jeg tror den må få lade helt. Den blacker bare ut når jeg tar ut laderen. Så jeg driter i dagens brygg. Den får lade til i morgen, så skal jeg se om jeg får til å kalibrere den. Hvis ikke så går den i retur. Makan til elendig brukeropplevelse.

Jeg lot den lade over natta, og nå for et kvarter siden skrudde jaggu det røde lyset seg av. Da fikk jeg til kalibrering, så nå ligger den og dupper i vørteren. Gjæren er ikke helt i gang enda, så det gikk bra.

Utrolig frustrerende oppsett, mest på grunn av dårlige instruksjoner. Web-grensesnittet er også under middels, særlig på mobil. Det zoomer og flytter seg på en måte som gjør det unødvendig vanskelig å bruke. Lurer på om jeg skal sende kegland litt feedback.

Tilbake
Topp