Interesse for hjemmebryggertreff i Oslo?

Nå har det jo med tiden blitt en del arrangementer i Oslo, men jeg føler fortsatt at det er litt lang tid mellom PF, Oslomesterskapet og IT-NM.

Hvordan hadde interessen vært for å kjøre et lite treff på størrelse med oslomesterskapet før den tid? Har så vidt begynt å tenke på dette, så folk må gjerne komme med innspill. Tenkte på forsommeren en gang, før fellesferien.
 
Jeg er interessert og kjenner nok flere bryggere og smakere som også kunne tenke seg et slikt arrangement. 

Bare man har god nok tid til å brygge.
 
Jeg er gira, enig med deg, det tar litt lang tid mellom hver gang. Problemet er ofte at man får for dårlig tid :(
 
Mener du treff som i at vi har med eget brygg eller ute på puben for å mingles?
Jeg er med på begge, men kunne gjerne ha brygget sammen med en litt "erfaren" brygger hvis det er noen som vil det.
Trenger å lære og lage min/vår egen oppskrift.
 
oslo amatør bryggerlaug holder til i kjelleren til Godlia velhus. i selve velhuset er det plass til ca 100. Kan jo høre om det er ledig en lørdag.
 
Høres bra ut, Nordtvedt.

Har litt mye å gjøre med forumoppgradering og alt nå om dagen (som må påbegynnes), og har et mulig lokale på Kjelsås. Men dersom godlia-lokalet kan brukes, så hadde jo det vært genialt!

Jeg tente i Mai/Juni måned, hva mener folket?
 
nordtvedt skrev:
Oslo amatør bryggerlaug holder til i kjelleren til Godlia velhus. i selve velhuset er det plass til ca 100. Kan jo høre om det er ledig en lørdag.

Vi kan få til fredag 30. Mai, vanskelig med lørdag.
 
30. Mai høres flott ut.

Skal vi prøve å få inn en ekstern frivillig til å holde en liten uformell sesjon om en gitt tema innenfor brygging?
Eller skal vi bare holde det som et felles erfaringsutvekslingstreff (phew - langt ord)?

(Eller rett og slett skravletreff med drikke?)
 
borander skrev:
Min plan var litt bedømming og evt. fiske etter noen premier fra snille bryggebutikker

Litt bedømming skader jo ikke. Tenkte du på en flaskekonkurranse?

Oslo amatørbryggerlaug har et ganske godt samarbeid med Bryggeland på kursråvarer, og de bruker vanligvis å være lette å be om premier.
 
Oslo Amatørbryggerlaug kan ordne med lokale, men vi trenger frivillige til å organisere og hjelpe til med treffet. Jeg regner med at f.eks. trådstarter Borander vil være med?
 
Kjempe tiltak, jeg kan godt tenke meg og være med og arrangere dette. Jeg er riktig nok ikke fra Oslo, men alle monner drar (?).
;D
 
Tilbake
Topp