Juleølkonkurransen 2010

Hva tenkte du gj?re i forhold til Jule?lkonkurransen?

  • Jeg vil delta i både flaskekonkurransen og ta med et brygg til publikums favoritt

    Stemmer: 15 26,3%
  • Jeg vil delta i flaskekonkurransen, og møte opp som gjest.

    Stemmer: 26 45,6%
  • Jeg vil delta i flaskekonkurransen men kommer sannsynligvis ikke til å møte opp selv.

    Stemmer: 1 1,8%
  • Jeg vil delta i publikums favoritt.

    Stemmer: 3 5,3%
  • Jeg vil møte opp som gjest.

    Stemmer: 12 21,1%
  • Jeg vil trolig ikke gjøre noe av delene

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    57
Til de som kommer til Juleølkonkurransen:

Vi hadde satt stor pris på om noen av dere som har fotografering som hobby (eller kanskje til og med yrke) tar med et fotokamera for å ta bilder av selve arrangementet i løpet av dagen, samt premieutdelingen på slutten av kvelden. Det er alltid kjekt å kunne vise hvordan et arrangement er, samtidig som vi vil trenge noen gode bilder til pressemeldingene til Juleølkonk 2011. Styret vil beråde seg over hva vi vil kunne gi denne fotografen i retur for tjenesten og bildene. ;)
 
Det kommer sannsynligvis et innslag i radioprogrammet Endelig fredag (NRK Trøndelag) rundt 1630. Det er jo alltids ting man skulle sagt og ikke sagt, men essensen er vel med. :)
 
Hvordan blir resultatet publisert og formidlet til de som deltar men ikke er tilstede, vil det bli noen oppdatering her på forumet?

Morsomt at det er så mange som deltar  :skitbra:
 
Gratulerer så masse! Missunelig på alle som kunne delta, Subject Nanobrewery kommer sterkere tilbake neste år!
 
Dette var et utrolig bra arrangement! Både foredrag, middag og kåringen var utrolig bra gjennomført, tusen takk til Norbrygg og Klostergåren for en fantastisk dag.

Og tusen takk til alle som stemte på oss! Vi har ikke holdt på så lenge, og har aldri konkurrert før, så det var en helt vanvittig opplevelse for oss å stikke av med to seiere, for ikke å si fullstendig uventet. I bilen til Tautra snakket vi om hvor morsomt det hadde vært om vi havnet blant de øverste 50%. Nivået på det jeg smakte på var svært høyt, noe som gjør det hele enda morsommere for oss.

Vi printet ut flyers med oppskriften på, jeg legger den ved her i tilfelle noen er interessert.

mvh,
Arne Martin og Fredrik, aka Vinnerne
 

Vedlegg

  • Episk oppskrift.pdf
    234 KB · Sett: 140
Gratulerer masse, Arne Martin og Fredrik! :amen:

Skulle ønske jeg var der og  fikk smakt dette brygget!

Proft oppsett på oppskriften! Dette ser veldig godt ut, til å bli inspirert av!

Aage
 
He he... fikk meg en overaskelse selv da jeg så pressemeldingen nå... dette hadde jeg ikke regnet med !

Skulle gjerne ha vært der selv, det må ha vært mye godt å smake på  ;D
 
Jon S skrev:
He he... fikk meg en overaskelse selv da jeg så pressemeldingen nå... dette hadde jeg ikke regnet med !

Du skulle sjekket voicemailen din, ringte og sa ifra i går kveld. ;)

Uansett: gratulerer så mye!!  :feire:
 
Eduard skrev:
Jon S skrev:
He he... fikk meg en overaskelse selv da jeg så pressemeldingen nå... dette hadde jeg ikke regnet med !

Du skulle sjekket voicemailen din, ringte og sa ifra i går kveld. ;)



Uansett: gratulerer så mye!!  :feire:
Eduard skrev:
Jon S skrev:
He he... fikk meg en overaskelse selv da jeg så pressemeldingen nå... dette hadde jeg ikke regnet med !

Du skulle sjekket voicemailen din, ringte og sa ifra i går kveld. ;)

Uansett: gratulerer så mye!!  :feire:

Takker så mye, dette hadde jeg ikke ventet.

Typisk nok sluttet telefonen min å virke Lørdag morgen.... så her er det mørkt på den fronten til i morgen....
 
Gratulerer til alle vinnere - også til Tautra og styret for et meget bra opplegg.
Dette er en plass jeg gjerne kommer til flere ganger. Fantastisk mat og masssssse godt øl.
En 5 retters middag med 7 forkjellige øl til  :yes: - etter et godt foredrag om gjær - var en høydare.
Også konkurransen da......  ;D
 
Tilbake
Topp