Juleølkonkurransen 2014, lørdag 15 november på Tautra

Jeg leverte flasker hos Bakke Brygg i dag, og registrerte at etikettene på andre innleverte flasker hadde strekkoder. Det var det ikke på de jeg fikk opp når jeg hadde meldt meg på, bare et nummer, og ei linje med typene øl, samt ramme rundt. Det har heller ikke kommet noen link jeg kan hente etiketter på nytt, så det var bra jeg skrev ut mens jeg holdt på med registreringen, ihvertfall, og ikke lukket vinduet før det var gjort. Jeg aner ikke hvor mange som ikke får opp strekkode på etiketten, men jeg visste heller ikke at det skulle være før jeg stod der og leverte flaskene.

Det viktigste er nummeret, så du er helt safe! :)
 
Jeg har heller ikke fått bekreftelse, men så på sporingen på posten at pakken var hentet.

Da var bekreftelsen også på plass.
 
Sist redigert:
Heisann,

Refundering går an, bortsett fra billettavgiften til Hoopla.

Hei Tobias,

jeg må dessverre droppe turen til Tautra pga jobbreise. Har fått videresolgt billettene til middag og foredrag, men skulle gjerne ha refundert nattbussbilletten. Åssen gjør jeg det?

Med mindre noen vil kjøpe den av meg (uten billettavgiften til Hoopla)...
 
Da skal det vi har fått inn av øl ha blitt registrert. Hvis du har sendt inn øl og ikke får bekreftelse på e-post i løpet av dagen, ta kontakt med meg på pm.
 
Sist redigert:
Jeg lurer på hvor en kan melde seg dersom en vil være utstiller på publikumsfavorittkonkurransen? Jeg tenkte å ta med et fat med øl og se om folk liker det, men det er tilsynelatende ikke samme påmelding der som på flaskekonkurransen, og på Hoopla-greiene er det ikke noe slikt valg. Trenger man billett til PF om man stiller med øl?

Det er mulig jeg bare ikke har lest i tråden her godt nok, men pek gjerne på riktig sted for meg :)
 
Hupp!

Litt mer info angående publikumsfavoritten:
  • Påmelding til publikumsfavoritten sendes til e-post gitt lenger nede i denne posten.
  • Det bør være minst 9 liter av hvert bidrag slik at alle får smakt alt.
  • Både fat og flasker kan benyttes.
  • Hvis man tar med fat så må man også ta med tilhørende tappeutstyr.
  • Som deltager i PF får man gratis inngang og ved to eller flere bidrag fra samme brygger får man en ekstra gratis inngangsbillett til PF.

I påmeldingen sendes følgende informasjon til bjarte.halvorsen(alfakrøll)gmail.com :

  • Navn på brygger / bryggerinavn:
  • Øltype:
  • Navn på ølet:

Vi sees!
 
For ikke å glemme premiene!!!

Årets sponsor av juleølkonkurransen er igjen Petit Agentur AS (http://petit-agentur.no/), og de stiller med følgende fabelaktige premierekke:

Hver av de tre flaskekonkurransene premieres med:
  • 1.-premie: gavekort á 1000,-
  • 2.-premie: gavekort á 500,-
  • 3.-premie: gavekort á 250,-

Etikettkonkurransen premieres med:
  • 1.-premie: gavekort á 750,-
  • 2.-premie: gavekort á 500,-
  • 3.-premie: gavekort á 250,-

Publikums favoritt premieres med:
  • 1.-premie: gavekort á 2000,-
  • 2.-premie: gavekort á 1500,-
  • 3.-premie: gavekort á 1000,-

I tillegg vil de seks øverste plasseringene i Publikums Favoritt premieres med et 9-liters corneliusfat!
 
Etikettkonkurransen... hvordan foregår den?

Er det kun deltakere i publikums favoritt som kan fysisk ta med?
kan man maile disse?
kan man delta kun med etikett og ikke øl?
 
Heisann!

Kun deltagere i flaskekonkurransen eller publikumsfavoritten kan delta i etikettkonkurransen.
 
Hei, finnes det noe transporttilbud fra Tautra til Åsen (togforbindelse) for de av oss som ikke skal i retning Trondheim?
 
Tilbake
Topp