Hei. I fjor meiner eg at det var tillatt å sende inn 0,33l flasker. Er det kun 0,5 som er tillatt i år? Hadde flasket før konkurransen vart kunngjort [emoji12]

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Registrerte et øl med Beer Classification = 13E og valgte den opprinnelige øltypen i Which beer class is the brew based on? men på etiketten står det markert som Juleøl uten tilsetninger som hørtes ut som en feil. Eller kanskje jeg har misforstått noe i registreringen. Jeg tolker det som at dette er gyldig siden "basisstilen" er innenfor 1-12.
 
Forsøkte å sende mail også...
27f765fca859c4c5ffefcf87c60dbe38.jpg


Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
 
Slutter meg til spørsmålet. Så vidt jeg kan forstå, så er ikke de som steller med dette til stede på forumet annet enn helt tilfeldig. Det synes jeg er trist. Ønsker man ikke å kommunisere med medlemmene?

Info om konkurransen ligger her: Juleølkonkurransen 2020 - Norbrygg

Der står det at det skal sendes inn 3 stk 0,5. Altså er 0,33 utelukket, og siden man bare henviser til det sentrale reglementet for flasketyper (som artig nok fremdeles har headingen "Flasketyper til konkurranser", sjøl om det er åpna for bokser:p), skal vi nok forholde oss til det.

Men hvorfor 3 stk.? Man kunne vel spandert en begrunnelse for det - hvis det ikke er en trykkfeil?
Ja, hvorfor 3 flasker? Det lurte eg òg på.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk
 
Tråden er rydda for diskusjonsinnlegg rundt bruken av forumet som informasjonskanal. De er flytta hit:Forumets rolle

Noe informasjon blei borte i flyttesjauen. Eva Beate opplyste om at det kreves 3 flasker fordi det først er 2 innledende runder, og så til slutt en superfinale på Tautra.

Når det gjelder emballasjekrav, så er det de vanlige Norbrygg-reglene som gjelder:Flasketyper til konkurranser - Norbrygg

Den offisielle utlysninga ligger her: Juleølkonkurransen 2020 - Norbrygg

Eventuelle videre spørsmål til arrangøren stiller dere via e-mailadressen som er lagt ut i utlysninga.
 
PÅMELDINGSFRIST 20. OKTOBER
Frist for innsending: Fredag 23. oktober. Dette vil si at forsendelsen må være registrert med sporing denne datoen).
Nå blei jeg plutselig litt bekymra. Jeg har forholdt meg til det jeg leser over, men på sida med etikett står det: "Merk at ølet må være levert eller postlagt så det ankommer ankomststedet innen 23. oktober. Ta høyde for tregheter i postgang, hvis pakken er levert inn 20. oktober med pakkesporing registrert i påmeldingssystemet kan senere levering godtas."

Hva er korrekt?
 
Lurer på om det var du som sendte mail? Men så lenge flaskene er innlevert posten med tracking senest fredag 23. så er de med
 
Delte denne i tråden om avlyst arrangement. Deler den også her i håp om at nokon ansvsrlege ser seg tid til å komme med tilbakemelding:

Til info. Sendte mail til Eva Holm med følgende tekst: Hei.
Har du oppdatering å dele på kor det ligg an med bedømming etc. Har etterspurt info på forumet til Norbrygg, men ingen respons. Veit det er fleire som venter i spenning på oppdateringer og ikkje minst resultat og dommerskjema. Har full forståelse for at det er utfordringer knytta til bedømming etc. men mange har lagt sin flid i å brygge og sende inn øl slik at det kan lages konkurranse. Skjønner også at dette er frivillig arbeid, men det hadde vore fint om nokon hadde skrive ei linje på forumet eller Facebook om det er meir praktisk om framdrifta. Ha ei fin førjulstid.
 
Tilbake
Topp