Alt smaker bedre på flaskealuminium setter smak er nå min mening.(nyt det mens dere kan for om noen år er det slutt på flasker)Thomas D skrev:Er den bedre på boks? Eller billigere pga emballasjeavgift?
Kim O.J. skrev:Noen tips om hvor man får kjøpt denne i Oslo? Gjerne Oslo syd.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Gahr skrev:Holder seg friskere, siden boksen er lystett. Boks ruler.
Jærbrygg skrev:Alt smaker bedre på flaskealuminium setter smak er nå min mening.(nyt det mens der kan for om noen år er det slutt på flasker)Thomas D skrev:Er den bedre på boks? Eller billigere pga emballasjeavgift?
Ja det er billigere for bryggeriene å bruke boks pga. slipper å ta imot pant,ha lager for pant og vaske panten
Jærbrygg skrev:Alt smaker bedre på flaskealuminium setter smak er nå min mening.(nyt det mens der kan for om noen år er det slutt på flasker)Thomas D skrev:Er den bedre på boks? Eller billigere pga emballasjeavgift?
Ja det er billigere for bryggeriene å bruke boks pga. slipper å ta imot pant,ha lager for pant og vaske panten
Gahr skrev:Moderne bokser setter ikke smak, det er rett og slett ikke riktig. Hvis du ikke drikker rett av boksen og smaker kanten på metallet... Bokser er lettere (mindre transportkostnader) og beskytter mot lys. Plastflasker er ikke helt tette, så de er egentlig ikke sammenliknbare.
Gahr skrev:Hehe, men om du drikker rett fra boksen, smaker det ikke annerledes fordi boksen setter smak på ølet, da er det selve boksen du smaker...