Uansett takk for input folkens, karet fra europris går i dunken!
Jeg spurte på bryggselv og fikk beskjed om at noen typer bugs kan ta bolig i plasten.
Da lurer jeg veldig på hva slags bakterier de har hos Bryggselv. Dette høres ut som en misforståelse og et eksempel på at man ikke skal stole på alt en butikkselger sier.
Kommer vel an på hva de egentlig mente? Hvis de mente at bakterier kan sette seg i riper i plasten, ja, da har de jo helt rett.
Ja, men «ta bolig i plasten» kan ikke bakterier. Det kan være steder det er vanskelig å komme til for rengjøring og desinfisering, men det er jo noe litt annet enn av balteriene trenger inn i plasten.
Ja, men «ta bolig i plasten» kan ikke bakterier. Det kan være steder det er vanskelig å komme til for rengjøring og desinfisering, men det er jo noe litt annet enn av balteriene trenger inn i plasten.
Basillus Possessus. Du må ha eksorsist for å drive dem ut.
Minner vel kanskje litt om overtro, eller som Gahr påpeker - de mente det kanskje ikke helt bokstavlig
Men når noen bor "i åssiden" så bort de jo ikke "inne i åsen", de bor i hus på åssiden. Jeg må bare beklage at jeg er med på å dra opp flisespikkingen enda et hakk her, men jeg har ikke så mye annet å drive med i kveld.