1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

KegLand med ny can seamer

En tråd i 'Utstyr' startet av Amarillo, 26 Feb 2019.

1. -Tormod-

-Tormod-
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg tenker på de transparente, og det er den med gult vokspapir jeg har. Og det er som du sier om toneren, det er med litt vekslende hell hvor godt det sitter. Arkene var oppgitt fra selger som a4 men de er noe kortere en vanlig a4, men like brede. Har du opplevd "paper-jam" med den gule? Eller er det noen andre tips og triks for å unngå det. Motivene på de som går igjennom havner også ofte litt skrått på arket, så det virker ikke som de har en helt normal reise på tur gjennom skriveren. Kanskje jeg skal prøve en bestilling med de du linker til.

2. Holmentoppen

Holmentoppen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

De gule har oppført deg bra, men fargen flaker av. Skal sjekke størrelsen i morgen.

3. Holmentoppen

Holmentoppen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Målte arkene – og de er 6-7 mm for korte her også. Den andre typen med brunt vokspapir er riktige.

4. -Tormod-

-Tormod-
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hør der, da prøver jeg en bestilling på de brune arkene. Så får vi se om det er noe spesielt med de gule som gjør at de tuller det til i skriveren.

5. Amarillo

Amarillo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

KegLand ligger ikke på latsiden og kommer med en semi-automatisk Cannular.
    Noen nye finesser, bl.a. mulighet for å bruke hermetikkbokser. Kult.
    Koster 50% mer enn den manuelle utgaven.

Nils1 liker dette.
  6. beefeater

beefeater
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Kult med mulighet for å lukke hermetikkbokser på samme maskin!
    Bare å kjøpe en autoklav også og begynne å forske frem oppskriften på den perfekte RSP :D

Amarillo liker dette.

Del denne siden