En 6-bits FIFO...
Bokset 48 bokser i dag og alle virker tette (de ble holdt under vann for å se etter bobler og samtlige stod oppned på benken i lengre tid mtp lekkasje). Men synes kanten kunne vært litt rundere, hvor mye mellomrom hadde du på x på valse 2?Justerte også x på nr 2 litt lengre ut, det gjorde susen
Mener det var 0,15, prøv med det først.Bokset 48 bokser i dag og alle virker tette (de ble holdt under vann for å se etter bobler og samtlige stod oppned på benken i lengre tid mtp lekkasje). Men synes kanten kunne vært litt rundere, hvor mye mellomrom hadde du på x på valse 2?
Da prøver vi det. Kjenner meg igjen i siste setningen der forøvrigMener det var 0,15, prøv med det først.
0,1 funker ikke for meg, da klemmer jeg sømmen i stykker. Klemmer og skrur som regel ting hardt til av gammel vane, får mye klager fra min bedre halvdel når flasker, termoser, syltetøyglass etc. ikke går opp
ENDELIG har jeg funnet den rette innstillingen!!
Hva er bedre med Oktobermaskinen?ENDELIG har jeg funnet den rette innstillingen!!
Hva er bedre med Oktobermaskinen?
Slike spørsmål bes det helst om at en ikke kommer med. De finnes, så da er det et poeng!Bortsett fra om en ska på fjelltur etc og ha med seg ett par øl eller fem, hva er poenget med bokser for oss hjemmebryggere egentlig ? Koster ikke disse boksene og lokka en god del da ?
En del øltyper holder seg bedre på boks.Bortsett fra om en ska på fjelltur etc og ha med seg ett par øl eller fem, hva er poenget med bokser for oss hjemmebryggere egentlig ? Koster ikke disse boksene og lokka en god del da ?
Er det ikke slik att alle spørsmål er legale da ? Ser du Nils1 under din kommentar hadde da han ett fornuftig svar.Slike spørsmål bes det helst om at en ikke kommer med. De finnes, så da er det et poeng!
Sei i frå når du blir skikkelig forbanna å bestiller en oktober, så kjøper eg den for halv pris50 bokser, så må min justeres igjen!! Møkk
Ok problemet var vist at brewshop sine 0,5 er et hårstrå mindre en Kegland sine egne..Sei i frå når du blir skikkelig forbanna å bestiller en oktober, så kjøper eg den for halv pris
Joda. Jeg prøvde meg på en spøk.Er det ikke slik att alle spørsmål er legale da ? Ser du Nils1 under din kommentar hadde da han ett fornuftig svar.
En del øltyper holder seg bedre på boks.
)
Er det et lurespørsmål?Hvilke øltyper gjelder dette?