Ser det er flere som har problem. Min var i utgangspunkt greit justert, men har valgt å sjekke og endte opp med å justere noe på valse 1 og ikke minst høyden.
Justering: Fjern deksel og legg maskinen på ryggen, da kommer du greit til. Pass på følgende når du justerer inn målene, valse 1 er den til venstre når du ser forfra. Ellers kan ting lett forskyve seg når det strammes til etter måling med bladmåleren. Jeg strammet mutterne slik at jeg akkurat klarte å justere med umbrako, og holdt i tilleg med umbrakoen mens jeg etterstrammet mutter. Høyden justerte jeg slik at boksen tar oppi toppen, med en liten ekstra turn for å gi litt motstand. Bulker boksen seg er det for stramt, jeg opplevde at små bulker ga en ujevn søm.
Boksing: Fest maskinen til en plate/bord, det er festeklipps under som løsnes med umbrako. Jeg brukte skrutvinger for å holde maskinen på plass. Bokser og lokk i starsan. Fyll i øl og sett boksen med lokk inn og stram opp slik at boksen låses. Start maskin og dytt straks spaken helt bakover, husk å bruke litt kraft for å lage tett søm. Derfor lurt å feste maskinen. Gjenta en gang til bakover, dvs to ganger bakover. Gjør så to ganger fremover, husk å bruke litt kraft denne veien også. Skru av og ta ut boksen.