-Tormod-
Norbrygg-medlem
Jeg tenker på de transparente, og det er den med gult vokspapir jeg har. Og det er som du sier om toneren, det er med litt vekslende hell hvor godt det sitter. Arkene var oppgitt fra selger som a4 men de er noe kortere en vanlig a4, men like brede. Har du opplevd "paper-jam" med den gule? Eller er det noen andre tips og triks for å unngå det. Motivene på de som går igjennom havner også ofte litt skrått på arket, så det virker ikke som de har en helt normal reise på tur gjennom skriveren. Kanskje jeg skal prøve en bestilling med de du linker til.Tenker på på hvit vinyl, så er det flere typer på Ali og eBay som fungerer bra. Kan det være at arkene dine er Letterformat? Det er litt kortere enn A4.
Transparent folie finnes i to Kinavarianter. Den med gult vokspapir er ikke god. Toneren sitter dårlig på min OKI printer. Denne er bedre, men fremdeles litt utfordrende å jobbe med (svært tynn): 30~50pcs Clear Transparent A4 Film Sticker Paper Self Adhesive For Laser Printer | eBay
Rayfilmfolien til blekkskriveren.no er dyr, men absolutt best. Bildene: Camden (Kina), Kölsch (Rayfilm)
Vis vedlegget 43450 Vis vedlegget 43452