Så det, men Rastal forhandles av flere også, men har ikke akkurat sett de glassene i norge.
Kunne jo spurt den danske nettbutikken om de sender til norge for sikkerhets skyld, hvis det er interessant og verdt bryet.
Tenker kanskje at EU/EØS-reglene kanskje har bestemmelser som den aktuelle nettbutikken bryter.
Uten at jeg vet sikkert i det hele tatt, eller at jeg kan disse reglene. Men NOE må jo dette EØS medlemskapet innebære
Tenker kanskje at EU/EØS-reglene kanskje har bestemmelser som den aktuelle nettbutikken bryter.
Uten at jeg vet sikkert i det hele tatt, eller at jeg kan disse reglene. Men NOE må jo dette EØS medlemskapet innebære
Så fri flyt av varer gjelder i mellom bedrifter, ikke nødvendigvis oss forbrukere. Men det jobbes med saken.
Nettbutikken er vel slik sett i sin fulle rett til å ikke sende til Norge, men det skader jo selvsagt ikk å høre med de.
Jaja, da lærte man noe i dag også. Selv om det ikke var direkte bryggerelatert.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.