Klart øl frå Cornelius-fat...

Hei. Du kan jo evt. ta en titt på dette her. Hørte intervju med han fyren bak dette, på en brew strong podcast med Jamil for en stund siden.

Har vurdert å teste ut dette selv. Men ikke kommet så langt ennå.

Korleis går det når ein flyttar på fata? Eg skal ha ein fest i morgon, i eit leigt lokale. Har difor frakta mine 4 fat med øl i bil og plassert dei i kjøleskap i festlokalet. Øl som var klart og fint. Eg lurar jo på korleis det ser ut i morgon kveld. Har eg no fått øl med gjærgrums, eller har det som har bunnfelt på 2 månader "stivna" litt i botnen? Burde eg kanskje ha flytta fata for fleire dagar sidan?

Korleis går det når ein flyttar på fata? Eg skal ha ein fest i morgon, i eit leigt lokale. Har difor frakta mine 4 fat med øl i bil og plassert dei i kjøleskap i festlokalet. Øl som var klart og fint. Eg lurar jo på korleis det ser ut i morgon kveld. Har eg no fått øl med gjærgrums, eller har det som har bunnfelt på 2 månader "stivna" litt i botnen? Burde eg kanskje ha flytta fata for fleire dagar sidan?
Så lenge du ikke har herjet voldsomt med fatene, og de har vert kalde hele tiden, vil du bare få litt grums i de første glassene.

Blir ølet eigentleg heilt klart på Cornelius-fat? Stigerøret går jo heilt ned til lågaste punktet på fatet. Etterkvart som gjæren (og anna?) synker til botnen, blir det vel bare sugd opp i neste glas heile tida? Korleis får eg klart øl i glaset då?
Jeg har ikke det problemet med grums fra første glass av fatet. Av og til blir det litt uklart i første glass, men stort sett blir det som dette

https://forum.norbrygg.no/threads/hva-slags-ol-har-du-i-handen-na.3692/page-703#post-324592

Hei. Du kan jo evt. ta en titt på dette her. Hørte intervju med han fyren bak dette, på en brew strong podcast med Jamil for en stund siden.

Har vurdert å teste ut dette selv. Men ikke kommet så langt ennå.

Fikk mine i dag, ser meget lovende ut, men må brygge mer øl før jeg får testet :) Bestilte 2 stk. 20/12

Tilbake
Topp