• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Er det noen som vet målene på pakningen i lokket på 60 literen? Prøver å skaffe ny pakning men har ikke min tilgjengelig for å ta mål
 
Da har jeg gitt opp. Jeg ble (en av?) den som ikke mottok hverken gjæringskar, pengene tilbake eller noe som helst etter denne runden her. Var desverre tolmodig, og godtok alskens unskyldninger, hadde det ikke travelt, og stoler på folk av natur. Det lønner seg ikke. I mitt tillfelle kosta det over 8000kr. Anmelde? Ser ikke effekten av det, da saken meget sansynlig blir henlagt. Lenge siden er det også. Har dog kontoutskrift av overføringen og alt sånt, samt mailhistorikken med denne fyren. Akk ja.
 
Kjedelig å høre shons, ingen trøst kanskje, men er en kon i manko jeg også. Mottok 2 60 l med mye defekter, skulle få nye mot at jeg betalte moms og frakt for disse... Gjorde det, fikk etter et år tilsendt 1 kon, som var mye bedre kvalitet enn de første. Purra etter den siste i ca et år..
 
Er heldigvis ikke i samme katagori som dere da jeg bestilte fat, når fatene kom var disse forurenset og av dårlig kvalitet så da sendte han nye fat og disse var dårlig også så avtalte jeg at hvis jeg betalte et mellomlegg så skulle han heller sende nye fat. Disse har jeg ikke sett.

Hadde jeg i det minste brukt paypal så hadde jeg fått igjen pengene igjennom paypal slik mange andre har fått. Synd at det er så mange som har tapt penger på denne personen . Jeg stolte også på denne personen desverre...




Easybrew
 
Er det ikke mulig å gå til et felles søksmål eller noe? Såvidt jeg har skjønt så er det ikke bare hjemmebryggere som sitter slukøret igjen? Av det jeg har skjønt så er dette systematisk.
 
Tilbake
Topp