Koordinert landsdekkende brygging?

Bør en da evt. tenke sommerøl? Noe lyst?
Er blitt hekta på IPA, men det er kanskje tidlig for IPA hvis det skal være til sommerdrikk :D
 
Trenger jo ikke låse til samme oppskrifta. Birger-tråden er kanskje å regne som et unikum, og selv der velger jo folk oppskrifta selv men kan ta Miguel sitt utgangspunkt. Den og den dato brygges juleøl til neste år, tenker at det er mer moro med aktivitet her i en tråd der temaet er det samme fremfor at man låser til en viss oppskrift.
 
Hvis det ikke er mer eller mindre samme oppskrift så kan vi jo egentlig skrape konseptet, det skal jo en del til for å få "nok" folk til å brygge det samme på en gitt dag har vi vel skjønt nå.. Det var kanskje litt optimistisk egentlig.
 
Kan hende at det er nok å samle et helt forum til èn dag hvor man brygger samme oppskrift. Personlig synes jeg det er en ganske bra bragd.
 
Hvis det ikke er mer eller mindre samme oppskrift så kan vi jo egentlig skrape konseptet, det skal jo en del til for å få "nok" folk til å brygge det samme på en gitt dag har vi vel skjønt nå.. Det var kanskje litt optimistisk egentlig.

Selv ikke drikke samme øl så ut til å funke
 
Selv ikke drikke samme øl så ut til å funke

Ja men det er jo ikke det formatet som skulle være. Mister litt av sjarmen føler jeg. Vi har jo hva slags øl har du i hånden nå, og hva skal du brygge i dag. Det er ikke noe "felles" med de, bortsett fra at noen brygger og drikker øl på samme dag.

Edit: Jeg misforstod kanskje meningen med svaret ditt.
 
Tilbake
Topp