Kurs i Usmaker

Jeg er i en vaktordning som kan føre til at jeg må ut på sjøen på relativt kort varsel. Men med all sannsynlighet så har jeg anledning. Men jeg skal holde dere oppdatert.
Ja, da fikk jeg beskjed fra jobben at jeg med all sannsynlighet drar til Kongo den 24. Har oppdatert doodlen ;)
 
Done,
Vi har nå lokale den 25. november kl 19:00.
Mulig vi får kursholder også for en kompensasjon, videre melding følger,

Inntil videre; hold av den 25. November.
 
Jeg skrev meg inn på doodlen tidligere, men nå er jeg visst borte derfra. Jeg er ihvertfall interessert i å være med en eller annen gang.
 
Fra en tidligere post fra Steinfin.

Det er vel kun 1 som har trukket seg...men Steinfin får si hvem som erstatter han. Så det kommer vel en offisiell liste snart...


Listen som ble meldt inn til norbrygg ved bestilling av usmaker og som er bekreftet at er norbrygg medlemmer ser slik ut:
Richard Kallestad
Mats Wold
Tor-Henning Langøen
Endre Solem
Svein Erik Dalland
John S. McShane
Eivind Frydenlund Olsen
Marius Lindberg
Marius Kristiansen
Roy Bjørkmann
 
Hei hallo.

Har da lagt sammen de to interesse listene og for å være rettferdig mot de som ALLER først viste interesse (først-til-maltmølla-prinsippet) og meldte seg på første gangen (4.nov) så har disse fått første pri. Andre pri følger siste doodle.
Deltager listen ser nå slik ut:

Richard Kallestad
Mats Wold
Tor-Henning Langøen
Endre Solem
Svein Erik Dalland

John S. McShane (avmeldt)
Eivind Frydenlund Olsen
Marius Lindberg
Marius Kristiansen
Roy Bjørkmann
Stig Aasland
(tar John S. McShane sin plass).

Vi låser listen slik, for å minske administrasjon. Hver enkelt må forvalte sin plass og heller være gem og si i fra om en ikke har mulighet til å stille slik at vi evt kan få inn en erstatter.

For dere som ikke fikk plass; det var stor interesse for kurset og jeg tror det var mulig å få tilsendt et sett med usmaker med så lite som 8 deltagere. Om noen vil starte i gang en ny runde.
 
Done,
Vi har nå lokale den 25. november kl 19:00.
Mulig vi får kursholder også for en kompensasjon, videre melding følger,

Inntil videre; hold av den 25. November.

Hva er status her? Antar vi møter på Vestbrygg i morgen kl. 19. Koster dette noe? Skal vi ha med noe? :)
 
Vi tar med 150 kroner (100 lapp til gavekort og 50 kroner i mynter for å dekke diverse som glass, lettøl etc) så går pengene til gavekort til vestbrygg Birger for lokalet og Tarjei som foredragsholder.
 
Tilbake
Topp