Jeg og en venn planlegger å kjøpe en Barley Crusher-mølle fra USA, men vi klør etter å brygge fortest mulig. Er det noen i osloområdet som kan tenke seg å få besøk av oss for å male opp en 5-10 kilo malt en gang denne uka?
Du kan gjerne komme innom hos meg i Asker for å bruke min mølle. Jeg pleier å knuse 15-35 kg malt om gangen, så 5-10 kilo går kjapt unna. Ring meg eventuelt på 911 78 057.
Kult! Når jeg tenker meg om hadde det vært greit å få knust litt mer, kanskje 20 kilo? Bor du nærme kollektivtransport? Vi bor i oslo sentrum og har ikke tilgang til bil.
Å, strålende! Jeg bor på Tøyen, nemlig. Vi brygger bare 25 liter om gangen, men når vi først har sjansen er det like greit å få unna noen kilo. Forsendinger fra USA kan jo ta noen uker. Passer det en ettermiddag/kveld denne uka?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.