Jeg lurer på hvor lang shank jeg må kjøpe, og er ikke sikker på hvordan lengden måles. Hvor lang er f.eks en 3 1/8" shank? Er hele dens totale lengde 3 1/8", eller kommer den delen av shanksen som er på utsiden av kjøleskapet i tillegg til 3 1/8"?
Håper noen skjønte hva jeg mener....
Var kanskje ikke helt heldig med å formulere spørsmålet.
Men for å prøve å omformulere problemet litt; hvor lange shanks må jeg bestille når kjøleskapsdøra mi er oppunder 6 cm tykk?
Var kanskje ikke helt heldig med å formulere spørsmålet.
Men for å prøve å omformulere problemet litt; hvor lange shanks må jeg bestille når kjøleskapsdøra mi er oppunder 6 cm tykk?
Slik jeg skjønner det har der mer å si hvor tykk den er der du skrur shanken i enn hvo tykk den er totalt sett.
Er plasten kraftig nok til å holde igjen når du har borret hullet eller må shanken senkes inn i plasten og isolasjonen, slik at den i realiteten kun skrues i stålet.
For meg høres 6 cm mye ut. Innbiller meg at mine dører er tynnere.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.