Magnetrører - fellesbestilling høsten 2010?

Med de forrykende flotte oppslutningene vi har sett om fellesbestilling av bl.a. fat, er det fristende å snuse litt på interessen for en runde med magnetrørere.

I utgangspunktet ser denne ut som en enkel (_for_ enkel/svak?) og rimelig løsning:

http://www.brewershardware.com/Brewers-Hardware-Stir-Plate-International.html
Den kommer uten strømforsyning; men en ekstra rørepinne som "kompensasjon".  Endelig pris er seff ikke mulig å angi uten å vite antall og forsendelsesmåte; men noen grove tall er:

$42.00 x 6 er ca NOK 250,-
Frakt ca            NOK  50,- (_grovt_ anslått)
Til Norge:          NOK 300,-
Andel fortolling  NOK  50,- (avhengig av antall)
Total eks mva    NOK 350,-
MVA                  NOK  90,-
Total cirkomtrentlig kr 450,-

Til dette kommer eventuell innenlands forsendelse.

Noen interesserte?
Noen gode alternativer?
Noen frivillige?
Noen andre produkter fra samme firma som er interessante?
Noen andre leverandører, hvor det kan kombineres med flere interessante produkter?

MVH

Morten M
 
Har en sånn allerede. Fungerer utmerket og anbefaler den på det sterkeste! Var ikke noe problem å finne strømforsyning som passer på clas ohlsen.

Kjøp!:)
 
Jeg kan også sterkt anbefale denne.
Dette er den billigste OK magnetrøreren jeg har funnet noe sted. Den er kjip plastic-fantastic, men gjør jobben med opp til 5 liter startere.
Har lurt på å kjøpe en til for å kunne teste ut forskjellige gjærer på samme vørter.

Lars bestillte 16 stk slike tidligere i sommer. Frakten han fikk oppgitt til Trondheim var da:
$30,50 for 1stk
ca $45 for 2stk
65$ for 3-8stk
Deretter blir det frakt for videreforsendelser i Norge.

Han fikk en rabatt på 2$ per stk (4.8%) når han handlet 16 stk.
 
Som oeng nevner, bestilte jeg 16 stk fra Brewers Hardware tidligere i sommer, stykkprisen endte da opp på rett under 400,- inkludert alt.

Det ble litt kluss med delene, så det tok litt lengre tid enn forventet, men er ihvertfall godt fornøyd med rørerne, som til min store lykke fungerte fint også på 4 liters starter i 5-liters Erlenmeyerkolbe.

Noen få ville ikke starte, da var en av lederne hoppet ut, tok 15 sekunder å fikse med lite skrujern.

En av de 16 hadde en løs magnet, som jeg senere har rotet bort, men Derrin sender meg en ny nå.
 
Det siste kan bekreftes, jeg falt for å hive ut kapteinen da jeg ikke hadde klart å telle til 16. :laugh:
 
Jeg kunne godt tenkt meg en til. Så jeg melder meg på. Men må få en opskrift på strømforsyning.

janh
 
Jeg er også interessert. Vil det være mulig å få en tilsendt i posten, eller må de hentes i en spesiell by?
 
Tilbake
Topp