Fellesbestilling av magnetrørere til Trondheim, kort frist

Lars

Norbrygg-medlem
Vi skal kjøpe 3 magnetrørere fra Brewers Hardware, og da fraktprisen hoppet opp ved kjøp av 3, lurer jeg på om det er flere som vil kjøpe i samme slengen, så vi kan spleise på frakt, og eventuell MVA og fortolling, hvis det dukker opp? Jeg prøver også å få litt avslag ved kjøp av 5 eller mer. Vil gjerne bestille i uka her, noen flere som er interessert?

Pris per magnetrører: $42 (ca 280,- med dagens kurs, + eventuelt 70,- i MVA)
Frakt for 3-8stk: $65 (ca 430,- med dagens kurs, + eventuelt 108,- i MVA)

Istedet for 110V adapter, får vi med en ekstra rørepinne per flaske (2 totalt).
Det trengs en 9-12VDC (200mA),  2,5mm plugg med + i sentrum, rimelig på Clas Ohlson, hvis man ikke har det fra før.

Send meg gjerne PM.

EDIT: Ønsker i utgangspunktet at rørerne blir hentet hos meg i Trondheim.
 
Heisann! Er gjerne med på å kjøpe magnetrører. Jeg har ikke den helt store produksjonen så jeg trenger bare en stykk. Jeg holder til i Oslo, men skal opp til Nord-Trøndelag i forbindelse med ferie rundt begynnelsen av Juli, da kan jeg svippe innom Trondheim på turen. Høres greit ut?
 
Da var 8-pakken fylt opp med rørere til folk som bor eller henter i Trondheim.
Det er uansett så rimelig at hvis man skal ha 1 eller 2, kan man bestille direkte.
Fraktpriser: $30,50 for 1, ca $45 for 2.
 
Jeg åpner for at flere som henter i Trondheim kan slenge seg på, da vi ser ut til å kunne fylle opp en 8-pakning til.

Betaling gjøres når jeg har mottatt pakkene, og vet totalpris.
 
Trodde jeg svarte på en PM her, men det er uansett info til alle som har bestilt (for henting i Trondheim).
16 magnetrørere ble bestilt for 3 dager siden (og Pål reserverte nettopp de 2 siste), ble ikke mye rabatt (2$ per rører), men det er jo uansett rasende billig i forhold til å kjøpe andre steder.

Han estimerte 5-14 dager før levering, og 7-10 dager frakt. Gir beskjed når jeg vet mer.
 
Ja, helt supert initiativ. Nå skal det nok bli mer fart i starterne. Får man kjøpt erlenmeyerkolbe noe sted i trondheim?
 
Liten oppdatering er at jeg har purret på nok en gang, men vet ikke mer om levering enda, håper det kommer svar (og magnetrørere) snart, det begynner å klø i bryggemuskelen igjen..
 
Nytt svar: Han beklaget å ha fått noe av delene i restordre uten å vite om det, men hadde fått tak i fra ny leverandør og håper i utgangspunktet å kunne sende på lørdag.
 
Da er magnetrørerne endelig sendt. Det tok sin tid, men nå må det være lov å håpe at de kommer iløpet av neste uke.
 
Puh, da har magnetrørerne endelig kommet. :)

Totalprisen inkludert fortolling og MVA ble rett i underkant av 400,- per stk. Jeg stikker av i dag, men er tilbake i morgen ettermiddag, så da er det bare å komme og hente!
 
Gode greier. Om du har en nøyaktig pris og et kontonr., kan jeg få overført penger ASAP.
 
Gahr skrev:
Gode greier. Om du har en nøyaktig pris og et kontonr., kan jeg få overført penger ASAP.

400,- er mindre enn enn 10-er unna hva jeg har lagt ut per stk, så vi lar det stå. :)
Sender kontonummer på PM.
 
Jepp, adapteret er relativt standard, godt mulig det kan brukes en gammel lader, adapteret til den gamle Boss Blues Driver pedalen din har derimot feil polaritet (minus i senter), Gahr. :)

Ellers kom jeg over en nyttig liten sak på Posten, i min frustrerte jakt på hva som egentlig er riktig fortollingsgebyr: http://www.posten.no/760.cms
 
Tilbake
Topp