Magnetrører - fellesbestilling høsten 2010?

Hei.

Hvordan er framgangen på dette prosjektet? Jeg trenger nemlig en magnetrører så kjapt som mulig.

Det hadde vært greit å være med på fellesbestillingen, men hvis det tar mer enn et par dager før de bestilles, er jeg redd jeg må ta det direkte med http://www.brewershardware.com/
Hilsen,
Anders
 
Heisan.

Beklager stillheten herfra; men det skyldes rett og slett at jeg ikke har fått endelig tilbakemelding fra leverandør.  Dette var skissert skulle vært på plass i midten av sist uke.

Jeg kommer selvfølgelig tilbake såsnart det er konkret nytt.

Imidlertid er det ikke umulig at levering kan skje fortere enn vi aner, såsnart de siste brikkene er på plass... ;-)

Jeg følger opp leverandør imorgen.

MVH

Morten M
 
Da er det bare å rope "SCRAMBLE"! :)

Vin & Bar har kastet seg rundt og kan levére angitt magnetrører til en pris på kr 450,- pr stk!  Dersom alle som har meldt interesse ønsker å kjøpe, så er det 27 stk, såvidt jeg kan se ut fra innleggene og strek settes på dette antallet, da magnetrørere allerede er bestilt! :-D))) 

Dersom noen som har meldt interesse skulle trekke seg/ikke betale inn i tide, vil det selvfølgelig være mulig for andre å tre inn i deres sted.  Nye interessenter sender meg en e-post (cavok ætt online.no); men betaler foreløpig ikke inn noe beløp.

Derfor:

Alle som har meldt interesse betaler inn kr 450,- til den kontoen som dere vil få oppgitt direkte av meg senere.  Innbetaling må skje senest 271010.  Merk innbetalingen med navn i meldingsfeltet. 

Det er en klar fordel om de kan hentes i butikken.  Jeg kan, om nødvendig, foreta utlevering fra arbeidsplass ved Oslo S eller hjemmefra (Frogner/Leirsund/Skedsmokorset/Lillestrøm), dersom det skulle være til noen praktisk hjelp.  Dersom noen må ha dem tilsendt, kan det jo være en tanke å få dem sendt sammen med andre varer fra V&B.  I siste omgang får noen være behjelpelige med pakking forsendelse... :-O

V&B jobber for å kunne tilby en løsning også på strømforsyning og vi håper å kunne presentere en løsning også på dette, innen det er klart for avhenting.


MVH

Morten M
 
Men noen leveringsdato fikk du ikke eller? Skal forhåpentligvis hente noen fat fra fellesbestillingen på forumet her sånn når som helst, så det hadde jo vært fint å slippe flere turer enn nødvendig..
 
Strålende Morten! Vi får også en ekstra rørepinne regner jeg med?

Er det noen fra Gudbrandsdalen som kan ta min nordover en gang??
 
Når det gjelder strømforsyning, så oppgir han som lager disse rørerne at den krever 9-12VDC at around 200mA current.

Dette er ikke mye og de fleste batterieliminatorer vil greie dette uten problem. Jeg har en liggende fra før som jeg kommer til å bruke. De som ikke har en sånn liggende kan sikkert skaffe seg noe på Clas Ohlson til en overkommelig pris, som denne her.


Ellers cudos for Morten som gjennomfører hele dette innkjøpsprosjektet, veldig bra!!  :amen:
 
Da skal alle som har meldt sin interesse frem til idag (foreløpig unntatt deg, Roar R - vi ser hvordan det vikler seg ut...), ha mottatt enten PM eller mail med betalingsdetaljer.  Hvis ikke mottatt: ta kontakt.

MVH

Morten M
 
Nix.  Bare at de skal være underveis.  Mer info kommer såsnart det er noe å melde.

Forøvrig er det noen som har meldt interesse, som ikke har betalt.  Fint om disse nå betaler eller gir tilbakemelding, dersom de likevel ikke skulle være interessert - en liten venteliste er det og når varene ankommer, så blir det å hive seg rundt og komme i mål.  "Sinker" må påregne å betale full butikkpris fra V&B.  Hvor høy den blir er ikke avklart, kun at den blir markant høyere enn prisen ved fellesbestillingen.

MVH

Morten M
 
Dersom du skulle få noen som IKKE betaler for seg, så kan jeg gjerne ta en slik magnetrører.
Ønsker meg en, men så denne tråden litt for seint :)
 
Jeg setter meg gjerne på lista for uavhentede rørere.
Har lyst på en stk. og kan ev. betale fort!  :yes:

Oppdaget tråden først nå.. :saadoevt:
 
For ikke å snakke om at man da kanskje snart kunne brukt den... Nå syns jeg vi har venta lenge, er det noen man kan mase litt på!?
 
Magnetrøreren som jeg har er død nå. Håper også den nye kommer snart :)
(skal brygge lørdag og bestemmte å bruke 2 eller 3 pakker fersk gjær i steden for en starter. Litt luksus uten røredingsen ;D)
 
Tilbake
Topp