Da er det bare å rope "SCRAMBLE"!
Vin & Bar har kastet seg rundt og kan levére angitt magnetrører til en pris på kr 450,- pr stk! Dersom alle som har meldt interesse ønsker å kjøpe, så er det 27 stk, såvidt jeg kan se ut fra innleggene og strek settes på dette antallet, da magnetrørere allerede er bestilt! :-D)))
Dersom noen som har meldt interesse skulle trekke seg/ikke betale inn i tide, vil det selvfølgelig være mulig for andre å tre inn i deres sted. Nye interessenter sender meg en e-post (cavok ætt online.no); men betaler foreløpig ikke inn noe beløp.
Derfor:
Alle som har meldt interesse betaler inn kr 450,- til den kontoen som dere vil få oppgitt direkte av meg senere. Innbetaling må skje senest 271010. Merk innbetalingen med navn i meldingsfeltet.
Det er en klar fordel om de kan hentes i butikken. Jeg kan, om nødvendig, foreta utlevering fra arbeidsplass ved Oslo S eller hjemmefra (Frogner/Leirsund/Skedsmokorset/Lillestrøm), dersom det skulle være til noen praktisk hjelp. Dersom noen må ha dem tilsendt, kan det jo være en tanke å få dem sendt sammen med andre varer fra V&B. I siste omgang får noen være behjelpelige med pakking forsendelse... :-O
V&B jobber for å kunne tilby en løsning også på strømforsyning og vi håper å kunne presentere en løsning også på dette, innen det er klart for avhenting.
MVH
Morten M