Tiden er kommet for å starte å kverne selv. Har til nå kjøp ferdig eller levert oppskrifter til brygging.no og brygget det. Menn etter å ha fått flere brygg med mye finstoff som har tatt død på en brygger og svidd elektronikken i en annen to ganger så føler jeg att nå er tiden kommet for å ta ting i egne hender. ( Ja vet, da er det ikke noen andre å skylde på... men la gå)
Hva har dere som standard lager av malt? jeg brygger i hytt og gjevær... men drikker mest pils og stout.
Mitt nyttårsforsett var å sette meg inn i og prøve å forstå begrepet lagring... skjønner det ikke men har fått meg lager, 400 liter til nå og øker... er redd jeg må få meg flere dårlige venner, ellers går jeg konk på flaske kjøp
Hva har dere som standard lager av malt? jeg brygger i hytt og gjevær... men drikker mest pils og stout.
Mitt nyttårsforsett var å sette meg inn i og prøve å forstå begrepet lagring... skjønner det ikke men har fått meg lager, 400 liter til nå og øker... er redd jeg må få meg flere dårlige venner, ellers går jeg konk på flaske kjøp