Meskekjele med silbunn til 6L batcher?

Miguel

Norbrygg-medlem
Finnes det noen komplette meskekjele ala blichmann som passer til 6L batcher?

Blichmann sin minste er på 28L, føler det er en smule for mye, kommer ikke til å brygge så sterke øl. Men pr nå så er det blingmannen pga falskbunnen og så får jeg bare bumpe svinnet.

Jeg må rette meg selv litt. Mener ca 7-8L batcher. 6L blir ferdig på fat.

Tenkte å no-sparge.

Fjernet du "gal" i slutten av linken med vilje? :p Denne er nok for stor for 6L batcher.
Litt stor. Og linker er et mareritt å få til med kombinasjonen mobil og norbryggforum. Jeg klarer ikke å se noe avvik fra riktig adresse, men den vil ikke virke. :mad:

Litt stor. Og linker er et mareritt å få til med kombinasjonen mobil og norbryggforum. Jeg klarer ikke å se noe avvik fra riktig adresse, men den vil ikke virke. :mad:
Som jeg skreiv over her, så malger gal i slutten av linken. det skal slutte på gal.htm. Teksten viser det, men når du har musa over, så sier selve adressen i linken noe annet :p Men dette er flisespikkeri ;)

Jeg er også intr i en slik liten gryte, men som Miguel også sier, så vil jeg ikke ha BIAB.

Sist redigert:
Som jeg skreiv over her, så malger gal i slutten av linken. det skal slutte på gal.htm. Teksten viser det, men når du har musa over, så sier selve adressen i linken noe annet :p Men dette er flisespikkeri ;)

Jeg er også intr i en slik liten gryte, men som Miguel også sier, så vil jeg ikke ha BIAB.
Ah, selvfølgelig! Hyperlinken blir ikke endret, selv om jeg endrer på teksten i linken. :rolleyes:

Og vips så virker den! Takker!:)

Tilbake
Topp