Meskepose

Tallak78

Norbrygg-medlem
Noen som vet om det finnes norske leverandører av store meskeposer til firkantet kjølebokser? har en 48 liters kjøleboks som jeg bruker til HLT, men som jeg vurdere og meske i når behovet melder seg. Bruker en 38 liters som fungere veldig bra, men når jeg kommer over 14.5kg malt så begynner det å bli fullt.
Ser han bak Brülosophy bruker "The brew bag" som virker som en god løsning.

Mvh Tallak
the brew bag.jpg
 
Kjøpte The Brew Bag selv her for noen uker siden og har testet den en gang. Kvaliteten er meget bra, så den kan anbefales. Problemet var å havne under mva grensa på 350,- inkl frakt, så her kan du få et lite tips av meg.
Jeg la 1 stk i handlekurven der, registrerte meg og så at totalprisen endte like over 350,- med dagens kurs. Da lukket jeg nettleseren og bestemte meg for å tenke på det litt. I løpet av en times tid fikk jeg en mail fra firmaet med en rabattkode på 10% for å lokke meg tilbake. Jeg takket ja til dette og fikk den levert i postkassa for 345,- inkludert frakt. Det er verdt er forsøk

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
 
Kjøpte The Brew Bag selv her for noen uker siden og har testet den en gang. Kvaliteten er meget bra, så den kan anbefales. Problemet var å havne under mva grensa på 350,- inkl frakt, så her kan du få et lite tips av meg.
Jeg la 1 stk i handlekurven der, registrerte meg og så at totalprisen endte like over 350,- med dagens kurs. Da lukket jeg nettleseren og bestemte meg for å tenke på det litt. I løpet av en times tid fikk jeg en mail fra firmaet med en rabattkode på 10% for å lokke meg tilbake. Jeg takket ja til dette og fikk den levert i postkassa for 345,- inkludert frakt. Det er verdt er forsøk

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Smooth, tenker at jeg prøver det samme. Erfaringsmessig så får man jo moms på alt over grensen så lenge det kommer fra usa. Takk for tipset.
 
Husk at det er tollvesenet som setter kursen.
Så man bør inn og sjekke hva den er hos de før man regner ut kostnaden.
 
Jeg sjekket tollvesenets nettside før bestilling og sjekket også utviklingen av kursen over de siste ukene. Selv med 10% avslag så er denne i grenseland, så ingen garanti for å slippe unna mva. Selv tok jeg sjansen og det gikk heldigvis bra for min del

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
 
Tilbake
Topp