Minner om endring i kontingent 1. september

gustavf

Administrator
Jeg minner om at det er endring i kontingentsatsen for de som melder seg inn 1. september eller senere:

De som melder seg inn i august, betaler 100 kr for medlemsskap ut året og får ny giro for kontingent i januar 2014 på 200 kr.
De som melder seg inn 1. september eller senere, betaler 250 kr for resten av 2013 og hele 2014.

Neste endringer er 1. januar. De som melder seg inn i 2014 betaler 200 kr for medlemsskap hele 2014.
 
Heisann

Mulig dette har blitt nevnt tidligere, men hva er grunnen til at kontingenten stiger? Ikke det at den ekstra 50-lappen gjør noe fra eller til, jeg lurer bare. Har fått inntrykk av at Norbrygg har en solid og fin økonomi og nå som alle skal få faktura i tillegg må da kassa være bunnsolid.
 
Odland skrev:
Mulig dette har blitt nevnt tidligere, men hva er grunnen til at kontingenten stiger? Ikke det at den ekstra 50-lappen gjør noe fra eller til, jeg lurer bare. Har fått inntrykk av at Norbrygg har en solid og fin økonomi og nå som alle skal få faktura i tillegg må da kassa være bunnsolid.

Dette trodde jeg du hadde i fingerspissene, for du satt vel i styret som foreslo økninga ;)

Budsjettet ligger her:
http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,15023.0.html
Kort oppsummering: Økt støtte til lokale arrangement, flere kurs, mer innleie av profesjonelle tjenester (regnskap) og mer møteaktivitet.
 
Tilbake
Topp