1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Mottrykksfyller

En tråd i 'Utstyr' startet av joques, 16 Jul 2006.

1. magnarm@gmail.com

magnarm@gmail.com
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg fikk 3D printet en "pakning" som passer perfekt. Tappingen går som en drøm! Har også bestilt borrestativ, da kan man fylle ulike typer flasker hvis man skulle ønske det. [​IMG]

Sent from my iPad using Tapatalk

Ekornskurken liker dette.
  2. Mc.

Mc.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hva betalte du for Win tapen? Inkl frakt osv. Har lyst på en motrykksfyller, men har ikke bestemt meg for hvilken type.
    Virker kvaliteten god ?

3. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er det faktisk noen som har handlet akkurat denne som jeg antar er originalen og fått den hjem raskt og smidig? Erfaringen min med aliexpress er vel ikke at hurtighet er i fokus! Dersom noen har handlet denne på et smidig vis, tar jeg med glede mot hint. ;)

4. magnarm@gmail.com

magnarm@gmail.com
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Kvaliteten synes jeg er god. Ble levert innen rimelig tid såvidt jeg husker.[​IMG]

Sent from my SM-A320FL using Tapatalk

5. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Klarer du å linke selve adressen til den? Nydelig ser den ut, i all sin skinnende prakt! Jeg finner ikke denne på det andre internettet, det vil si ikke forumet. :)

Botnen og Mc. liker dette.
  6. magnarm@gmail.com

magnarm@gmail.com
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hmm, sliter med å linke direkte, men søk med denne strengen i Ali Exp.

New Hot Stainless Steel Beer filling Homebrew Beer faucet Can Opener ,De-foaming Beer bar tool

7. magnarm@gmail.com

magnarm@gmail.com
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Her er også en, ca samme pris. Begge er i stainless der ølet er i kontakt, resten forkrommet messing.

8. Mc.

Mc.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Fant den. Må bare samle mot til å trykke på kjøp knappen...
    Har du mulighet til å legge ut filen til 3d printeren på den pakningen? Har en kompis som har en 3d printer. Kan selvfølgelig betale noen kroner for den om det blir aktuelt.

9. magnarm@gmail.com

magnarm@gmail.com
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

En kompis som har printet, skal sjekke! Min pakning er tilpasset 0.5 mye longneck. Mulig den må justeres litt for andre flasketyper.

10. magnarm@gmail.com

magnarm@gmail.com
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

0.5 ltr....

Mc. liker dette.
  11. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

12. TazzaT

TazzaT
    Expand Collapse
    Registrert bruker

13. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Litt bitt av shoppingbasillen ble det i affekt lagt inn en Ali bestilling på en slik Wintap mottrykksfyller. En slags gave til meg selv, siden det spørs om jeg ser snurten av den før julaften. Men i den forbindelse har jeg havnet på "finne egnet stativ" kjøret, så nå trenger jeg råd og tips av den tekniske/DIY eliten her inne, nok engang. Lat som jeg er, prøver jeg å finne en mest mulig "nøkkelferdig" løsning, og har i den forbindelse kommet over en slik : https://www.conrad.se/Borrstativ-in...rad-swe&pi=817771&ci=SHOP_AREA_831001_1512033 på internett. For meg ser det ut som denne rett og slett kan skrus fast "opp ned" med skrutvingeløsningen og så er den egentlig "good to go". Noen som har motforestillinger?

14. TazzaT

TazzaT
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Så meget bra ut den der..

15. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Torpedert av ALT for høy fraktpris fra Conrad.com. Jaja, søken får fortsette!

16. Vinnes Ølet

Vinnes Ølet
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Den er vel også noe snau på høyden til å greie 0,5 long neck flasker også....

17. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hmm slik jeg så for meg bruken kunne den vel blitt så lang den ville håpte jeg. Men jeg bateler ikke vesentlig mer enn det den koster for å få den tilsendt.

18. Vinnes Ølet

Vinnes Ølet
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ser den, men en 3D printet pakning løser jo det meste det også, slik som @magnarm@gmail.com bruker.

19. Mortenpip

Mortenpip
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hvor lang tid tar det før man merker oksidasjon på en pils f.eks? Tenker da på å tappe uten å purge flasken. Tidsbesparende på flasker man skal ha med på tur/fest. Skjer det noe på ei uke liksom??

Og flasker som skal lagres og sendes på konkurranse. Hvor mye/ hvordan burde man purge og tappe for å få det best mulig??

20. Ekornskurken

Ekornskurken
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Vet du som eier en slik deilig gul pakning hvor man kan få tak i en slik? Tror det er en flott ting å ha om man har kjøpt seg en wintap! Kan selvfølgelig betale! Og om det finnes andre «spissinger» som 0,33 bjørnunge, og 0,5 for bryggselv flasker med patentkork! Er jeg også interressert i dem.

Del denne siden