Nøgne Ø Batch #1000

Ja, nå er det vel mange som har fått satt kloa i disse.. Ikke smakt selv ennå, men har i bestilling.

Hva er dommen? Ser ut til at de har fått litt blandet mottagelse på Untappd..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
steingrd skrev:
Har bestilt selv, men ikke fått ennå. Hva slags type øl er 1000/1001?

De er, etter det jeg har funnet ut, en belgisk strong ale i mørk og lys versjon... Visstnok med en del krydder. Inspirasjon fra 1001 natt..

De holder henholdsvis 10.00 og 10.01 % abv.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Vinmonopolet, ta dekk en bolle  :cheeky: :cheeky:

2387adee34044da7067cdf927884466c.jpg
 
Jøss.. Jeg har fått bestilt og henter den i morgen... Har ikke fått noe epost om at den er fjernet fra ordren, men tvert om fått faktura der den er spesifisert...
 
Pedersen skrev:
Vinmonopolet, ta dekk en bolle  :cheeky: :cheeky:

2387adee34044da7067cdf927884466c.jpg
Totalt off-topic, håper det går bra.Noe av det samme irriterer meg grønn og blå til tider. Går inn på polets nettsider og velger mitt lokale pol for å få opp hva de har på lager, og lager handleliste for å dra for å gjøre innkjøp av øl jeg har gledet meg til å smake. Men når jeg kommer på polet så skjer det veldig ofte at de ikke har produktet. Skjedde senest i går når jeg skulle sikre meg forskjellig juleøl. Andre som opplever det samme?
 
Ser den står som utsolgt på vinmonopolets sider nå, kan nok være at dere som har fått den mailen rett og slett var for sent ute med å bestille og at vinmonopolets sider ikke alltid får med seg lagerstatus...
 
Jeg driver selv nettbutiikk og en gang la vi ut et spesiellt produkt til forhåndsannonsert klokkeslett. Vi fikk et oversalg på rundt 25% før programvaren skjønte dette. Vi var utsolgt på litt under 4 minutter og vi hadde 100 stk. Så det er mulig det er dete som har skjedd ja.

Kommer alltid til å huske bryggedagen for denne. Bursdagen til kjærringa.

Sabeltann. 
 
De har den i Vika akkurat nå! Kun tre kasser så det ut til. Er nok borte i løpet av ettermiddagen.

Hadde også Tokyo Black Horizon..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp