Nøgne Ø Batch #1000

Skal vist lanseres nå og komme på polet andre mai, ops det skulle jeg vist holdt for meg selv


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Bar Bierget på Rica Holberg i Oslo selger Dark Horizon 4 for 169kr. I tillegg Speedwaystout, Dog A, Lunchburg Natt, Red Horizon 2&3 og mye annet godt!
 
Noen som er oppdatert på hva de nye batch-nummerene er? Det må jo være farlig nært? Eller kanskje allerede passert?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
apy2uteh.jpg


Brygget i går. Feiret i dag.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Young skrev:
apy2uteh.jpg


Brygget i går. Feiret i dag.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Noen tanker om det blir en one-off, eller om det blir fast innslag i porteføljen?

Det er kanskje avhengig av hvordan den blir mottatt...
 
FrodeSy skrev:
I den grad dette fins så hadde ein amerikanifisert mild vore interessant. Og om det ikkje fins så er det vel ingen grunn til at dei ikkje skulle prøve det?  ;)

Men no har verden allereie sett Dead Pony Club (og andre, kva veit eg?) så då er i alle fall dette utelukka. Men mild tar vi gjerne imot  :yes:
 
Ølet blir selvfølgelig på 10.00%. Det kommer i en two-pack med batch 1001 som er på 10.01%. Temaet kommer fra sistnevnte brygg, som tilsier et myteomspunnet og godt krydret brygg ;-)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Young skrev:
Ølet blir selvfølgelig på 10.00%. Det kommer i en two-pack med batch 1001 som er på 10.01%. Temaet kommer fra sistnevnte brygg, som tilsier et myteomspunnet og godt krydret brygg ;-)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Cool! Ja, nå har du i alle fall bygget oppunder forventningene :)

Noen formening om når dette produktet når hyllene på polet?
 
Tilbake
Topp