Nå selger Netthandelen også boksemaskin (can seamer) og bokser

Uavhengig av lokktype og kvaliteten på netthandelens øvrige produkter; det at denne maskinen i følge teksten gjør alt den skal ved ett trykk på en knapp virker jo tilforlatelig. Maskinen virker å være mer avansert enn ihvertfall de to mest aktuelle alternativene da den har innebygget mekanikk som kjører de to valsene uten at man trenger å dra i en spake passe hardt og passe lenge først den ene veien og så den andre. Så hvis den er velbygd og fungerer ser det jo ut som et bra alternativ?

Edit: Hva gjelder lokktype har netthandelen også oppdatert beskrivelsen av boksene de selger til å være av typen B64 så uansett hva det er bør det være mulighet for at bokser og maskin kan kjøpes fra samme sted og fungere sammen.
 
Sist redigert:
"Krever ingen justeringer før bruk" Det høres vel egentlig ut for godt ut til å være sant? Eller er det slik at de første gen hjemme-seamerne allerede er utdatert mtp brukervennlighet?

Har vært borti mye plug & play dill som har vært det stikk motsatte av den beskrivelsen selv. Noen Linux-distroer for noen år siden sitter fortsatt i minnet iallefall. Klarte ikke se en YT-video engang. Men kanskje?
 
Of topic:
...but I need a certain...
Yes sir!

On topic:
Uavhengig av lokktype og kvaliteten på netthandelens øvrige produkter(...)
Er vel verdt å nevne at auto-bryggeren til Netthandelen tilsvarer det som selges av flere andre shopper (Guten/Klarstein-varianter) - til en langt greiere pris. Tror ikke kundeservice heller er noe som trekker ned nok til å ikke vurderer produkter derfra.
 
står å stamper å lommeboken har blitt tjukk. Er denne maskin noe man bør vurdere i forhold til cannular sin maskin? trenger en maskin i løpet av året (har ett 40års lag i januar) å klarer ikke bestemme meg.....
 
Det rapporteres at frakten er ganske heftig på denne (tunge) maskinen. Så medmindre man kan hente selv, ryker det på 750,- ekstra.
 
Ja, forsendelser under 35kg kan sendes med posten og er gratis hos de, varer over 35kg har fast pris på 749kr for de fleste postadresser. Slår ugunstig ut for tyngre "små" gjenstander, mens det kan være rimelig for meget store forsendelser.
 
Har fått tilbakemelding fra den koreanske produsenten jeg nevnte tidligere i tråden:
It looks similar as ours but it's not ours

This product is made by our patent and is currently going to patent suit with some Korean companies.
 
Har fått tilbakemelding fra den koreanske produsenten jeg nevnte tidligere i tråden:
It looks similar as ours but it's not ours

This product is made by our patent and is currently going to patent suit with some Korean companies.
Er ikke det hele forretningsideen til Brandsdal (Netthandelen)? Å gjøre seg rik på å stjele andres ideer og patenter?
 
Kanskje det ofte er billigere å ha deltatt, og så betale en straff i ettertid for kopi, enn å ikke ha deltatt med kopien sin i det hele tatt.

Eller. Billigere og billigere. Men kanskje man ender opp med å ha tjent penger på det. Og det virker som tilfelle hvis det gjentar seg gang på gang.
 
Inspirasjonen kommer kanskje fra denne koreanske modellen. På-knappen sitter litt høyere, og Brewbien har bærehåndtak, ellers til forveksling like.

1520251795_s.jpeg
 
Inspirasjonen kommer kanskje fra denne koreanske modellen. På-knappen sitter litt høyere, og Brewbien har bærehåndtak, ellers til forveksling like.

Vis vedlegget 42410
Stemmer. Trenger nok bærehåndtakene for den på 40 kg. Kopien er større også. Vanskelig å feste tau hvis du skal bruke den som moring.
Originalen har utsalgspris på $3000, så den er vel ikke akkurat retta mot hjemmebryggere. 50% dyrere enn Oktober MK19.2 V2 Pro - om automatikken er verdt påslaget skal ikke jeg uttale meg om.
 
Tilbake
Topp