Neste års NM brygg

Da blei den første NM ølen tappet på fat på onsdag.den vi lagde hos Albech. Nå står den å koser seg i kjølern hos Helge.                                                                                    får ordne med en prøve smaking av NM øl i mars eller hva?
 
Knut-Erik skrev:
Da blei den første NM ølen tappet på fat på onsdag.den vi lagde hos Albech. Nå står den å koser seg i kjølern hos Helge.                                                                                    får ordne med en prøve smaking av NM øl i mars eller hva?

Høres ut som en god plan!      :sikle
 
Hvem skal ta ansvaret for fatet med juleøl, som står hos meg etter julebordet.
Det ble litt Raumar til overs, men den skal jeg ta meg av. Tror det er 3-4 liter. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Den kan stå i kjøleren min sammen med de andre. Blir bare bedre med litt lagring. Så kan vi bruke den som påskeøl.
 
Hvem blir det som står som brygger på felles ølet til NM? Kunne jeg blitt med på det? Er vel to stk som kan være med på ett brygg? Helge som i fjor el?
 
du Ronny og Helge på den dere brygget og Albech og en til på den som ble brygget hos Albech.
Roger og meg selv er allerede innenfor døra. 
 
hvis det noen som har en øl til PF så kan man slenge seg med på den, hvis man får lov :noway: :noway:
Eller kom å brygg en PF øl hos meg. har gjæring og lagrings kapasitet.
 
Det er flott puta da blir det fest :biersmile:
Jeg kommer også og brygger Søndag 10. Da skal speidel adelen få sett hvordan vi brygger skikkelig øl haha
 
Pratet med Knut idag, og vi har et fat med felles julebrygg stående. Vi kan kansje ta det som en pf også? Så kan vi få inn flere på pf? Jeg har ikke noe pf i år, men har en rullende bar og trenger inngang. Noen innvendinger?
 
Føler vel at jeg har vært såpass lite involvert i fellesbryggene at noen andre fint kan ta de billettene. Jeg skal nok klare å kjøpe meg min egen - for i år kommer jeg!
 
Tilbake
Topp